De ce trebuie sa reinstalez aplicatia BT Pay?

„Bună seara, de ce îmi scrie mereu să reinstalez aplicația ? Îmi bag nr de telefon, îmi vine mesajul îl bag și după aceea scrie să o reinstalez.”


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil ca problema cu eroarea aparuta in utilizarea aplicatiei BT Pay de la Banca Transilvania sa fie cauzata de actualizarea acesteia cu o noua versiune, la sfarsitul lunii noiembrie 2023.

Sfatul meu este sa va asigurati ca aveti actualizata aplicatia BT Pay cu ultima versiune, pentru o functionare optima a acesteia.

Ar putea fi vorba si de o problema temporara de functionare a aplicatiei, de aceea sfatul meu este sa asteptati si sa incercati mai tarziu.

Iata si alte posibile cauze ale erorii aplicatiei, daca aceasta este actualizata, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania:

„Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).”

Banca Transilvania

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 8 = 14