Incerc de luni bune, mai exact de cand BRD a schimbat sistemul la acces la conturi, sa-mi platesc o alta banca on line, dar nu am reusit nici pana in ziua de azi.ESTE O BRAMBUREALA TOTALA, asa din cauza acestei schimbari eu platesc dobanda la dobanda deoarece nu sunt in tara si nu are cine sa mearga sa-mi plateasca.FACETI CEVA VA ROG
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru accesarea paginii de internet banking a BRD, denumita MyBRDnet, trebuie sa fiti atenta la cateva lucruri, astfel:
In primul rand, trebuie sa va asigurati ca sunteti pe pagina BRD securizata (https) si cu denumirea corecta (mybrdnet.ro), inainte de a va accesa contul online. Adresa exacta a paginii este: https://www.mybrdnet.ro/brdinternetbank/login.html
Daca aveti problem cu parola sau cu alte elemente de siguranta necesare accesarii aplicatiei, va rog sa reveniti pentru a va putea ajuta sau puteti contacta direct banca BRD.
Date de contact BRD:
Tel: +4 021 302 6161 (apelabil din orice retea)
TelVerde: 0800 803 803 (gratuit in reteaua Romtelecom)
*BANCA (*22622) (tarif normal in reteaua Orange si Vodafone)
vocalis@brd.ro
Iata si cateva informatii utile oferite de banca pentru accesarea myBRD Net:
Accesarea serviciului MyBRD Net se face pe baza elementelor de securitate. In functie de modul de autentificare pe care l-ai selectat, te rugam sa consulti sectiunea dedicata din ghidul detaliat.
In cazul in care esti utilizator BRD-Net, pentru prima accesare a serviciului MyBRD Net vei folosi aceleasi coduri ca pana in prezent (cod de utilizator si parola). Din motive de securitate, in cazul in care parola ta nu respecta regulile de mai jos, este necesar sa iti alegi o alta parola, tot din 6 cifre, pe care o vei utiliza in continuare pentru accesarea serviciului MyBRD Net. Regasesti in continuare cateva informatii importante despre parola de acces:
Lungimea parolei: 6 cifre
Reguli de complexitate a parolei: cifre de la 0 la 9
Parola nu trebuie sa contina secvente numerice crescatoare sau descrescatoare (de ex. 012345, 876543, 456789)
Parola nu trebuie sa contina 3 sau mai multe cifre identice consecutive
Parola expira dupa 180 zile si trebuie schimbata dupa acest interval, cu conditia ca noua parola sa fie diferita de cea/cele setata(e) anterior (istoric parola : 10 parole)
Dupa introducerea eronata de 3 ori consecutiv a Parolei, accesul este restrictionat si trebuie sa contactezi Banca.
Daca ti-ai stabilit deja o parola dedicata serviciului MyBRD Net si ai uitat-o poti contacta serviciul MyBRD Contact pentru resetarea acesteia.
Important! Tastatura virtuala se utilizeaza doar in cazul in care autentificarea in aplicatie se realizeaza cu parola. Pentru autentificare cu cod unic generat de token-ul mobil sau dispozitivul token nu mai este necesara utilizarea acesteia.
Va rog sa reveniti daca aveti nevoie in continuare de ajutor
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
NU POT FACE PLATA UNEI FACTURI,MA CHINUI DE AM INCEPUT SA MA INERVEZ,TELEFONUL BATE CIMPI,APASA1 BA NU MAI APASA 3 ETC SI NICI NU POTI LUA LEGATURA MACAR SA VEZI CE SE INTIMPLA.ESTE BATAIE DE JOC!!!LA ALTE BANCI DE CE SE POATE PLATI CHIAR SI CU TOKEN ?
Stimata doamna,
Va rog sa-mi dati mai multe detalii despre problema dumneavoastra cu BRD, ca sa va pot ajuta. Puteti sa ma sunati si la tel. 0723292899.
Vasile Coman
a trecut atata timp de cand avem mybrdnet si functioneaza in continuare dezastruos. nu se poate sa incerci de 7 SAPTE ori sa-ti vezi contul si sa nu poti. la alte banci nu se intampla asta si se plateste 1 leu pt ac serviciu. eu platesc 6.5 plus administrare. este RUSINOS.
in speranta ca veti face ceva, va multumesc anticipat
cu stima,lavinia filos