Soțul a avut un abonament la Vodafone in 2017 și a rămas cu o restanță de 200 lei, ac după atâția ani ne-am trezit cu poprire pe
salariu de 56 de milioane vechi.
Ce pot face? E normal? Deși soțul a lucrat in tot acest timp nu ia oprit nimic, acum ai oprește și din avans și din preme și din lichidare, pe hărți scrie suma stabilită de 250 lei și ei oprește mai mult soțul având salariu minim pe economie. mulțumesc anticipat
Raspuns
Stimata doamna,
Sunt doua probleme cu proprirea de la Vodafone:
- Valoarea popririi, de 5600 lei (56 milioane lei vechi) este foarte mare fata de datoria de doar 200 de lei din 2017.
- Au trecut cinci ani de la inregistrarea datoriei, iar potrivit Codului de procedura civila, datoriile se prescriu (se anuleaza) dupa 3 ani, daca nu s-a incercat recuperarea acestora.
De aceea, sfatul meu este sa trimiteti la Vodafone o reclamatie, in care sa va plangeti de cele doua probleme, mai ales de faptul ca nu ati fost informata in mod adecvat cu privire la plata datoriei si consecintele neplatii acesteia.
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon, prin email sau pe site-ul Vodafone.ro.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua, în 2014 am avut abonament la Vodafone, si nu am mai plătit. Azi 16.05.2023 am primit poprire pe salar, ce pot sa fac după atâta timp
Puteti cere la judecatorie anularea datoriei, prin invocarea prescriptiei din Codul de procedura civila.
Buna ziua,sotul meu a avut 2 abonamente pt telefoane diferite la Vodafone, in timpul abonamentului ambele telefoane s-au stricat si au ramasa ei, unul dintre ele a fost platit integral iar pt celalalt nu am dorit sa mai platim pt ca nu mi se pare normal sa platim 2 telefoane si sa nu avem niciunul . Cei de la Vodafone tot ne trimit scrisori ca sa achitam suma restanta din August 2022 ca altfel vom fi dati in judecata. Ce pot face in cazul acesta? Fiindca nu sunt de acord sa platim 2 telefoane care nu sunt la noi doar pe hartie , pe scurt nu am beneficiat de niciunul
doar o scurta perioada dupa care s-au stricat si abonamentul a fost platit chiar si asa pana in luna august 2022. Multumesc
Vodafone ar fi trebuit sa va repare telefoanele, pentru ca le-ati platit.
Nu este corect si nici legal ca Vodafone sa va ameninte ca va da in judecata, dat fiind ca ati beneficiat de serviciile pe care le-ati platit.
De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link, sau prin telefon, la numarul *222 intr-un magazin Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia Vodafone.