Hora Credit nu vrea sa-mi dea adresa de inchidere credit! Unde pot sa fac o reclamatie?

Buna ziua am probleme cu hora credit: de circa 13 ore solicit adresa de închidere credit prin telefon prin email, nu îmi dau un timp nimic asupra faptului și documentului cerut.

In urma cu 12 zile am solicitat adresa de refinantare am așteptat 3 zile până am primit această info.

Ce as putea face sa reclam acest serviciu care crează inconveniente clienților ca mine?


Raspuns

Stimate domn,

Daca nu sunteti multumit de perioada prea lunga in care ati primit raspuns la solicitarile adresate catre Hora Credit, privind scrisoarea de refinantare si dovada de inchidere a creditului, puteti face o reclamatie la acest IFN.

Reclamatia la Hora Credit o puteti trimite prin email la adresa: info@horacredit.ro sau la telefoanele +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18.

Iata procedura de administare a reclamatiilor, publicata pe site-ul Horacredit.ro:

SCOPUL

Prezenta procedură reglementează procesul de soluționare a reclamațiilor primite de la împrumutați, persoane care beneficiază de produse oferite de Hora Credit IFN S.A. sau potențiali împrumutați.

MODALITĂȚILE DE ADRESARE A RECLAMAȚIEI

Reclamațiile pot fi înaintate de către împrumutat în oricare din următoarele modalități:

  1. Prin poștă sau curier la sediul Hora Credit IFN S.A., Splaiul Unirii, nr. 16, Clădirea Muntenia, Etaj 2, Sectorul 4, Bucureşti
  2. Pe adresele de email ale Hora Credit IFN S.A. (info@horacredit.ro) care pot fi indetificate accesând linkul horacredit.ro/contacts;
  3. Telefonic la numerele de telefon afișate pe site +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18

Reclamațiile trebuie să conțină datele de identificare ale împrumutatului (nume, prenume, codul numeric personal, număr de telefon, adresa de corespondență și/sau adresa de e-mail), obiectul reclamației (detalii cu privire la activitatea sau produsul reclamat) și/sau orice alte documente sau informații relevante.

Termenul de soluționare a reclamației, respectiv de transmitere a răspunsului cu privire la aspectele reclamate este de maxim 30 de zile de la primirea reclamației de către Hora Credit IFN S.A.

Răspunsul la reclamația împrumutatului se va transmite în mod verbal, în scris, pe e-mail, curier, în funcție de solicitarea împrumutatului dar și de modalitatea de transmitere a reclamației.

LITIGII

Pentru orice litigiu ce decurge din sau în legatură cu reclamația sa și care nu s-a soluționat pe cale amiabilă, împrumutatul poate solicita procedura de mediere sau se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
De asemenea, clientul are dreptul să adreseze plângeri instanțelor competente. „

Daca nu sunteti multumit de raspunsul la reclamatia primita de la Hora Credit, puteti sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorilor (ANPC), pe site-ul ANPC.ro, la acest link: https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

Sfatul meu este insa sa incercati o intelegere amiabila cu Hora Credit, cu ajutorul CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar), pe site-ul CSALB.ro sau la numarul scurt 021.94.14

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Hora Credit.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

3 raspunsuri la “Hora Credit nu vrea sa-mi dea adresa de inchidere credit! Unde pot sa fac o reclamatie?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 − 3 =