Buna ziua,va scriu in numele unei cunostinte,o d-na mai in varsta.Are un credit de la FlexCredit BV.si dupa circa 2 saptamani a fost anuntata ca nu a platit rata pe luna 09 2022.Dansa sustine ca a platit dar nu gaseste ch.
Angajtul Banci in prima faza a refuzat cautarea in ch.dupa sesizarea in scrs a raspuns ca a verificat dar ch.nu este.Eu nu mai am incredere in acest raspuns,deoarece la telefon a sustinut sa aduca dovada platii.si raspunsul scris este acelas si tot de la
angajtul respectiv.
D-na va plati ca nu are alta solutie.dar cum sa procedam ptr.o verificare neutra?Multumesc.
Raspuns
Stimate domn,
Puteti verifica daca s-a platit respectiva rata la creditul de la Flexcredit prin transmiterea unei reclamatii la IFN-ul Flexcredit.
Reclamatia o puteti face prin e-mail, la adresa: office@flexcredit.ro, sau la numarul de telefon: 021 9639
In reclamatie mentionati ca desi rata a fost platita, reprezentantul Flexcredit a negat acest lucru.
Flexcredit va fi obligata sa verifice, inclusiv in inregistrarile camerelor video de la ghiseu, daca s-a facut sau nu respectiva plata a ratei la credit.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa la Flexcredit.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro