În anul 2008 am facut un credit la Banc Post iar in anul 2009 am plecat in italia la munca plătind o parte din acest credit până în anul 2012 cand banca sa desfiintat iar eu am avut domiciliul în italia până în 2018 cand m-am repartriat. Din 2018 până astăzi 07 februarie 2022 nu am cunoștință sa fi primit nici o scrisoare, somatie sau notificare cu caracter informativ cum ca as fi in litigiu cu banca sau alte institutii de recuperare credit.
Astazi in urma unui sms si a unui mail de la banca ing unde îmi primesc salariul am fost înștiințata ca sunt supusă blocării contului datorita acestei executari silite a unei firme de recuperare creante KRUK (despre care am aflat in urma contactarii serviciului de relații clienti ING). Va rog sfatuitima ce am de facut pentru a rezolva această problemă implicit pt a putea sami folosesc banii din contul personal.Va multumesc anticipat
Raspuns
Stimata doamna,
Ceea ce trebuie sa faceti este sa luati legatura cu firma de recuperare creante Kruk si sa faceti o reclamatie cu privire la aceasta executare silita de care nu ati fost informata in prealabil.
Puteti sa trimiteti reclamatia prin email, la adresa: office@kruk.com.ro, dupa care confirmati inregistrarea reclamatiei la telefon +40314132020.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Kruk, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899