„Buna ziua .
Am primit instiintare de la kruk sa platesc suma integral a a unui credit pe care il am cu bcr.
Problema este ca bcr ul nu ma instiintat dr plata .”
Raspuns
Stimate domn,
Daca banca BCR nu va instiitat ca aveti de plata datoria si nu v-ati schimbat datele de contact (adresa, numar telefon, email), atunci puteti face o reclamatie la BCR cu privire la cesiunea creditului catre Kruk.
Reclamatia catre BCR o puteti face astfel:
– personal, in scris, la una dintre sucursalele BCR;
– prin posta, la adresa: Direcţia Distribuţie Retail, Biroul Management Reclamatii, Calea Plevnei nr. 159, Business Garden Bucharest, Clădirea A, Etaj 6, sector 6, București, cod poștal 060013;
– prin telefon: *2227 apelabil din rețelele Vodafone, Orange, RCS RDS, Telekom; + 4021.407.42.00, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate;
– pe site-ul BCR: http://www.bcr.ro, la acest link
Sfatul meu este ca in acelasi timp sa trimiteti o reclamatie si la Kruk, pe care sa o instiintati ca aveti un litigiu cu BCR privind creditul.
Reclamatia la Kruk se poate face astfel:
– prin posta, la adresa:
KRUK ROMÂNIA SRL
Splaiul Unirii nr.165
TN Offices 2
Etajele 7, 8, 9, parter și subsol
Sector 3, Bucureşti
– prin telefon:
Telefon: +4031.413.2000
– prin e-mail:
e-mail: client@kruk.com.ro
– prin formularul de contact de pe site-ul Kruk, la acest link
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile la reclamatiile trimise la BCR si Kruk, pentru a va ajuta sa rezolvati problema datoriei la credit.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899