„Bună ziua,
În anul 2006 am solicitat un credit la BRD pentru achiziționarea unui auto(Logan). Valoarea creditului …21.919,37 ron. Am achitat creditul respectiv, dar acum sunt executata silit, mi s a pus poprire pe pensia de boală.
Banca a cesionat creanta către KRUK,cu o valoare mai mare decât creditul(22.843,88 ron). Cei de la KRUK îmi solicită o adresa de sistare a datoriei.
Banca nu mi poate elibera adresa respectivă, deoarece nu mai figureze în baza de date. Vă rog să mă ajutați.
Sunt pensionata pe caz de boală, cu o pensie în cuantum de 128 lei. Nu mi permite sa mi angajez un avocat.
Va mulțumesc!”
Raspuns
Stimata doamna,
Daca BRD nu va mai poate elibera o adresa de sistare sau achitare a datoriei pentru creditul din 2006, dat fiind ca nu mai figurati in baza de date a bancii, problema trebuie rezolvata de Kruk.
Sfatul meu este sa trimiteti la Kruk dovezile pe care le mai aveti (chitante) privind plata creditului la BRD, si sa cereti Kruk sa va ridice poprirea, daca ati platit respectivul imprumut.
Kruk se poate adresa BRD, de la care a cesionat creditul, pentru a afla situatia acestuia, in vederea luarii deciziei de anulare a popririi.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Kruk, pentru a va ajuta sa rezolvati problema popririi.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
La BRD am depus foarte multe cereri, am mers personal la Bancă, am depus deja o cere, în care am solicitat să mi se explice cesionarea creditului la KRUK.
Bancă mă trimite la KRUK, iar Societatea KRUK la Bancă.
Singura soluție pe care mi a recomandata o Bancă, a fost să mi angajez un avocat. Dar dintr-o pensie de 1281 ron, îmi este imposibil.
Pur si simplu isi bat joc. Banca imi retine deja în fiecare lună din pensia de boală. Vă atașez cererea pe care am trimis-o la Bancă, dar și răspunsul primit de la dânșii.
Vă mulțumesc!
Bună seara,
Urma să revin cu răspunsul primit de la Kruk. Nu știu cum aș mai putea demonstra după 18 ani, nu mi poate elibera nicio instituție adresă de sistare.
Vă rog dacă se poate să mă ajutați.
Mulțumesc!
Din raspunsul Kruk rezulta ca firma de recuperare v-a impus dobanzi suplimentare dupa cesionarea creditului de la BRD, ceea ce nu este normal nici legal.
Kruk spune ca dovezile trimise de dumneavoastra nu rezulta achitarea integrala a creditului.
Daca spuneti ca ati achitat tot creditul la BRD, atunci problema este la banca.
De aceea, solutia este sa faceti o reclamtie la BRD, in care sa cereti explicatii privind cesionarea creditului la Kruk, desi l-ati achitat.
Vedeti aici cum puteti face reclamatia la BRD.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la BRD, pentru a va putea ajuta sa rezolvati problema.