Va rog sa-mi spuneti la ce autoritate ne putem adresa, intrucat fratele meu a luat un credit cu vreo 7 ani in urma de la ERB RETAIL SERVICE IFN SA, ii vine extras in august 2014 cu o suma in sold identica cu soldul din luna ianuarie, desi a platit lunar nu scade soldul.
Raspuns
Stimata doamna,
Inainte de a va adresa unei autoritati (Protectia Consumatorilor, instanta de judecata) pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, trebuie sa luati legatura cu ERB Retail Service pentru a obtine un extras de cont al creditului, ca sa verificati situatia soldului.
Consultati apoi contractul de credit pentru a vedea daca au fost aplicate corect dobanzile si comisioanele si daca au fost incasate corespunzator platile sau daca nu exista vreo clauza pe care o considerati abuziva.
Daca observati nereguli, atunci cereti firmei sa corecteze greselile, iar daca nu ajungeti la o intelegere cu aceasta, o puteti reclama la ANPC sau o puteti da in judecata.
Va rog sa reveniti daca doriti ajutorul meu in rezolvarea acestei probleme.
Cu stima,
Vasile Coman
doresc sa primesc toate tranzati facute ,intre mine si erb retail toti bani depusi de mine .
Stimata doamna,
Pentru a primi un extras de cont aferent cardului, in care figureaza toate platile pe care le-ati efectuat, va sfatuiesc sa luati legatura cu ERB Retail Service, emitentul cardurilor de credit Euroline, la telefon 0213084000 sau prim e-mail:
relatiiclienti@euroline-cards.ro – pentru intrebari legate de cardul tau de credit;
sesizari@euroline-cards.ro – pentru sesizari/reclamatii.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro