„Am avut un dosar trimis la Metropolitan Life pentru despagubire in caz de deces, si nu au tinut cont de documentele trimise de mine catre ei si am primit un raspuns nefavorabil ca nu au fost platita rata intr-o luna 20.06.2023, eu am atasat un extrax de cont la ei dar ei nu au luat in calcul.
Va rog frumos sa-mi spuneti cum pot proceda in aceasta situatie.”
Raspuns
Stimata doamna,
Dosarul de despagubire nu poate fi respins, de catre Metropolitan Life, din cauza faptului ca nu a fost platita o rata la credit, pentru ca asigurarea s-a platit cand ati obtinut creditul de la Banca Transilvania.
Pentru asigurarea creditului se plateste o primă unică de asigurare. Aceasta este calculată prin înmulțirea cotei de primă de 2,8% cu valoarea împrumutului acordat, conform informatiilor publicate de banca.
Iata cazurile in care nu se plateste asigurarea, conform informatiilor publicate de Metropolitan Life:
Ce nu se asigura?
- PILM (pierderea involuntara a locului de munca) pentru persoanele fizice autorizate, pensionarii anticipat, angajatii in sectorul public;
- Spitalizare pentru persoanele eligibile pentru PILM sau pensionari;
- PILM, Deces din imbolnavire si Spitalizare din imbolnavire nu se acopera in primele 60 de zile de la data intrarii in vigoare a asigurarii (perioada de amanare)
- PILM nu se acopera pentru primele 60 de zile de somaj / invaliditate (perioada de asteptare).
- Spitalizarea pe parcursul perioadei de excludere (1 zi pentru spitalizarea din accident si 3 zile pentru spitalizarea din imbolnavire).
De aceea, trebuie sa trimiteti o reclamatie la Metropolitan Life, in care sa va comunice motivul pentru care v-a fost respins dosarul de despagubire.
Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatei primit de la Metropolitan Life, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu asigurarea creditului.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro