„Bună ziua,
Nu functioneaza aplicația you de 3 zile.
Cu stima”
Raspuns
Stimate domn,
Aplicatia YOU BRD a fost actualizata cu o noua versiune in aceasta luna, in vederea efectuarii unor optimizari tehnice.
BRD recomanda sa va actualizati aplicatia cu noua versiune, pentru ca aceasta sa functioneze optim.
De aceea, sfatul meu este sa verificati daca aplicatia este actualizata cu ultima versiune, in AppStore, Google Play sau App Gallery, in functie de tipul telefonului folosit.
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu functionarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Mi am actualizat aplicația, dar nu functioneaza pe WiFi ul casa(orange ).
Funcționează doar pe Date Mobile.
In acest caz, problema este de la aplicatia YOU BRD, iar pentru solutionarea ei trebuie sa sunati la BRD.
Va mulțumesc ptr informare!
Cu placere! Reveniti daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia YOU BRD.