Buna seara, este a doua zi de cand nu functioneaza MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problema. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a. m.d Ce este de facut? Astept un raspuns cat mai urgent. Multumesc
Raspuns
Stimate domn,
Am luat legatura cu oficialii BRD si i-am intrebat daca serviciile de internet si mobile banking au avut probleme de functionare, iar raspunsul primit a fost urmatorul:
„Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.
Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva – poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”
Va rog sa reveniti daca dorit si alte informatii sau daca nu ati reusit sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Coman
0723292899
Buna ziua! Ma numes Pirvulescu Corneliasi nu reusesc sa finalizez pasii pentru aplicatia MYBRD.Mentionez ca am sters din greseala aplicatia ,pe care o controlam cu ultimele 6 nunere ale Cnp ului.Acum imi cere buletinul si selfue ,dar nu primesc codurile la timp pentru a finaliza.Ce este de facut?
Aplicatia BRD are o problema de functionare, de aceea nu o puteti reinstala.
Singura solutie este sa mergeti intr-o unitate BRD, pentru ca mybrd sa va functioneze din nou.
De ce nu merge aplicatia my Brd
Aplicatia BRD a avut probleme de functionare.
Nu merge aplicatia my Brd pe telefon nu ma lasa sa intru
Aplicatia BRD a avut probleme de functionare.
Bună seara! De când cu aplicația nouă, nu am mai putut accesa contul de brd prin internet banking. Am fost la sediul central – nimic, am sunat la call center și mi s-a spus că mă vor suna dumnealor, bineințeles că nu au revenit. Azi se face o săptămână de când am sunat și aproape 6 luni de când nu pot folosi aplicația. Am nevoie de acest card pentru a încasa bursa de la facultate, nu îmi permit să îl închid. Ce pot face?
Trimiteti-mi un email la vasile.coman@reclamatiibanci.ro sau sunati-ma la tel. 0723292899, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, cu ajutorul BRD.
De 2 zile nu mai functioneaza aplicatia you BRD.Incarc sa deschid aplicatia,introduc parola se deachide 1 secunda dupa care se inchide.Ce se poate face ?
Stimate domn,
Am intrebat reprezentantii BRD daca aplicatia YOU a avut probleme de functionare, iar raspunsul a fost: „aplicatia nu a avut nicio problema de functionare azi (19.11.2021)”.
Sfatul meu este sa incercati mai tarziu daca aplicatia functioneaza, iar daca problema persista, reveniti la mine, pentru a vedea ce se intampla.
Va multumesc. Acum functioneaza. Cu stima
Este cea mai proasta aplicatie…my brd mergea mult mai bine…asta mai mult nu functioneaza de cand am instalat-o …nu merge zile intregi….cand ai nevoie sa vezi ceva sau sa platesti nu functioneaza…..si nesimtitii…stiu si nu fac nimic de luni de zile
Daca aveti probleme cu aplicatia YOU a BRD, va rog sa ma sunati sau sa-mi trimiteti un mesaj, pentru a va putea ajuta.
Buna seara asi avia si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta, am sunt si la Bucuresti si la sucursala mea din Iasi caci am o problema cu mybrd.net, nu pot sa intru in aplicatie pentru caci ei spun ca eu am gresit pinul de 5 ori, cum naiba e posibil daca eu am token care imi da pinul,
Seara frumoasa sa aveti
Am activat may brd mobil si nu merge sa ma logez ce este de facut
De ce nu merge sa va logati in my brd mobil. Care este eroarea aparuta?
Am activat my brd mobile si nu merge sa ma logez cand bag pinul imi zice eroare
Trebuie sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este problema cu logarea in mybrd mobile.
Reveniti va rog la mine daca nu reusiti.
DC nu îmi dă mesajul cu codul de reactivare?
Pot fi mai multe cauze, precum numar de telefon gresit sau lipsa semnalului. Incercati din nou si daca nu reusiti reveniti la mine.
Nu merge aplicația MyBRDmobile. Sunt plecată din țară și nu pot avea acces la conturi. Ce e de făcut ?
Care este mai exact problema cu myBRDmobile? Va sfatuiesc sa luati legatura cu BRD, pentru solutionarea problemei, la tel. +4 021 302 6161 sau e-mail: mybrdcontact@brd.ro.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.
Vasile Coman
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Nu pot accesa mybrd mobile de câteva zile. De ce??
Aplicatia myBRD nu a functionat cateva zile pe telefoanele iPhone, in urma actualizarii sistemului de operare IOS 14.0. Problema este remediata in acest moment, a anuntat BRD.
Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu myBRD mobile.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna seara !
De cateva săptămâni aplicația MyBRD Mobaile nu merge sa ma loghez !!!
Nu sunt in România sa pot merge la banca personal!
Cum pot rezolva veșnica problema ????
Sunati la BRD, la numarul +40 21 302 6161 si trimiteti email la adresa mybrdcontact@brd.ro.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Buna ziua!
Nu merge sa fac transfer pe MyBRD către alte conturi. Pot rezolva la telefon, fără a ajunge la banca?
Stimata doamna,
De ce nu puteti face transferuri catre alte conturi? Care e eroarea aparuta?
Ar trebui sa se rezolve si prin telefon, fara sa trebuiasca sa ajungeti la banca.
Daca nu reusiti, reveniti la mine, sa va ajut eu.
Vasile Coman
0723292899
Imi scriu parola corecta insa imi da eroare de autentificare e a 2a zi de cand am aceasta problema. Ce pot face?
Stimata doamna,
Daca nu reusiti sa luati legatura cu BRD, pentru logarea in myBRD, va rog sa ma sunati pentru a va ajuta eu sa va rezolvati problema.
Vasile Coman
0723292899
Am gasit parola, o aveam notata pe o hartiuta si tot nu merge sa ma loghez. Am pus-o corect si ieri, dar fiindca nu mergea am zis ca poate am gresit eu si am incercat si alte variante. Se blocheaza sistemul dupa un anumit numar de incercari? Am incercat azi si tot nu merge.Am sunat la TELEFON +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea) si mi-a raspuns rorbotul, am ales tasta 3 (pt servicii brd mobile) ca apoi sa imi spuna ca optiunea aia nu este disponibila.Foarte frumos.Nu inteleg de ce primim promisiunea ca totul e mai sigur asa, cu astfel de aplicatii etc, cand pentru foarte multi dintre noi singura amenintare e sistemul bancii, care are probleme si se intampla astfel de lucruri.
Azi 8.11.2019 nu merge aplicatia mybrd mobile.Scrie Eroare, autentificare esuata.De ce nu scrie macar daca e de la aplicatie sau daca e parola gresita?Am incercate atatea variante de parole cu alea 6 cifre incat nici eu nu mai stiu sigur acum care e.Cand mi s-a pus aplicatia pe telefon la banca nu m-a avertizat nimeni ce ati scris mai sus.Ca sub android 5 nu functioneaza si va trebui sa imi cumpar alt telefon sau sa merg la alta banca.Sau ca dupa un an va expira parola.Vi se pare normal sa obligati lumea in halul asta? De ce nu ati permis: cine doreste sa treaca la aplicatie si altele, iar cine nu sa ramana pe autentificarea normala pe siteul mybrdnet.Faptul ca depind de bateria telefonului sa fac o tranzactie sau sa cumpar ceva cu cardul e absolut penibil.Revenind, au am pusa aplicatia de o luna aproximativ si am android 9 pe telefon.
Aveti dreptate, ar trebui sa scrie care e problema: daca e parola gresita, sau nu merge aplicatia. Trebuie sa stiti insa, ca daca introduceti gresit parola (codul PIN) in myBRD, va apare mesajul: „Eroare Autentificare esuata Ok”. Am verificat si eu daca functioneaza aplicatia si functioneaza, deci problema dumneavoastra este, probabil, de la parola.
Pentru rezolvarea problemei, luati legatura cu BRD, pentru a primi o noua parola. Iata datele de contact ale BRD:
TELEFON +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea)
TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)
*BANCA *22622 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)
EMAIL: mybrdcontact@brd.ro
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.
Vasile Coman
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua nu functioneaza aplicatia BRd mobile ce pot face in acest sens.multumesd
Care este problema cu aplicatia BRD Mobile? Nu o puteti accesa sau nu functioneaza parola?
Reveniti la mine pentru ajutor.
Vasile Coman
0723292899
Am incercat browser diferit, laptop, smartphone, am pus parola intai si dupa id-ul, invers , nu stiu ce sa mai incerc. Doua telefoane la brd si nu am rezolvat nimic. Nu sunt in tara si depind de netbanking…
Nu pot accesa mybrd net. Imi spune autentificare esuata. Id e corect, pin-ul pt token e corec, imi genereaza codul. Nu functioneaza sub nici o forma.
Nu merge aplicatia brd…nu imi da voie sa ma loghez
Ce mesaj primiti? Nu ati introdus corect PIN-ul, nu aveti net sau e alt mesaj de eroare?
Faceti un screenshot si trimiteti-mi-l, sa vad despre ce este vorba.
Ati reinstalat aplicatia, ati schimbat telefonul?
Vasile Coman
0723292899
Telefonul meu a făcut update la IOS 14 și acum nu îmi mai merge aplicația MyBRD, in sensul ca atunci când o deschid se închide automat aproape instantaneu. Am sunat la ei și au spus ca știu de problema și ca e in curs de rezolvare, dar ca nu au un termen. Acest răspuns îl găsesc ca fiind absolut înfricoșător in anul 2020. As fi curios daca aceasta problema o au și utilizatorii de Android? Banca spune ca nu aplicația lor e de vina, ca trebuie optimizat din IOS, ceea ce e de-a dreptul ilar. MyBRD e de departe cea mai execrabila aplicație de Banking, daca nu ar fi impus de la locul meu de munca, nu as vrea sa am de a face cu ei. Exista mai multe informații cu privire la aceasta situație? Mulțumesc anticipat pentru răspuns!
Andrei,
BRD m-a informat ca, intr-adevar, aplicatia myBRD nu functioneaza pe noua versiune a sistemului de operare IOS 14.0 a telefoanelor iPhone.
BRD spune ca problema se va rezolva saptamana viitoare, prin actualizarea aplicatiei myBRD.
Iata precizarile BRD: “Situatia este legata de noua versiune de sistem de operare a telefoanelor Apple. Suntem deja in teste cu update-ul aplicatiei MyBRD mobile pentru iOS 14 si speram ca va fi gata in primele zile ale saptamanii viitoare. “
Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu myBRD mobile.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
După perioada de mentenanță nu mai pot accesa contul de my brd. Nu mai pot scrie parola deoarece nu îmi mai afișează căsuța cu numere. Va rog ca în cel mai scurt timp să-mi rezolvați problema deoarece am nevoie de acces la aplicație. Aștept răspuns pe email sau pe sms pe numărul de contact.
Cu stima Ioan Cristea
Stimate domn,
Am luat legatura cu BRD si i-am rugat sa va contacteze pentru rezolvarea problemei. Daca aveti in continuare probleme cu accesarea aplicatiei, reveniti la mine.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
Exact acelasi lucru il patesc si eu. Este de neconceput. Sunt plecat din tara si nu pot sa am acces la banii mei.
Va rog sa-mi spuneti daca nu puteti accesa in continuare contul BRD, pentru a va ajuta.
Vasile Coman
0723292899
Bună seara,nici la mine nu funcționează MyBRD,nu îmi accesează conturile,și vreau să plătesc facturile.
Care este mai exact problema cu mybrd? Nu puteti accesa aplicatia sau e o eroare in aplicatie?
Merge greu,și nu-mi arată căteoda căt am în cont.
Doresc sa fac o sesizare catre BRD avand urmatoarea problema. Pe data de 15.03.2017 amd semnat un contract pentru o descoperire de cont cu creditu’ alocat 8000 lei. Am utilizat o suma considerabila de 3500 lei iar la plata salariilor au intrat suma de 6000. Toate bune si frumoase, ma gandeam ca se cei 3500 lei se actualizeaza automat in valoarea credituluu si platesc si dobanda si totul bune si frumoase. Era prea frumos este? Eu raman in jur de 2400 gandidu ma ca mai mult de 100 lei nu are cum sa ia dobanda pentru un descoperit care a durat maxim 14 zile. Ma duc frumos retrag banii din bancomat 2250 lei, totusi sa las o suma mai mare decat 100 lei sa nu am surprize, HA!? Intru pe aplicatie brd , ghici ce?, eu avand banii in buzunar 2250 , ei inca erau pe card adica in serverele lor, ok, poate nu s a actualizat, trece o zi, doua , degeaba, eu inca aveam peste limita de 8000 credit + diferenta din salariu. Ma prezint la o sucursala brd , explic duduii despre „fapta” si „averea” incasata, ea imi spune ca nu are cum , wow. Eu avand poze cu ora data si etc de pe aplicatie, duduia cheama o „duduie mai mare” care sa mi dea credibilitate in cele spuse. Nop, nici ea nu crede, ma pune sa retrag o alta suma de pe card , sa vedem daca se actualizeaza , ha , ghici ce , nu! Si uite asa ajung eu la limita creditului (in gandu’ meu totu’ era paranoia si ma credeam furat) fara sa am banii de dobanda , pe care ii voi platii si luna viitoare, frumos nu? De al draq ma duc sa imi bag banii in bancomat si degeaba. Am lasat o suma mult mai mare decat dobanda pe care duduia x a facut simularea si astept sa o traga naibii ca sa nu o prelungesc si sa ma folosesc in continuare de limita creditului . E uite ca sunt in iunie si eu inca platesc acea suma x . Si aplicatia iar nu se actualizeaza . Ha ha ha, ma duc sa inchid cardu’ si nu se poate fiindca s a adunat dobanda plus penalizari, plus un cacat mare pe care le voi lasa celor de la sucursala in dreptu’ usii, am platit dobanda , astept o luna si dupa ma cac. Corect!?