Nu ma pot conecta la aplicatia myBRD: introduc parola si-mi apare „eroare de comunicatie”. Ce pot sa fac?

Nu ma pot conecta la aplicatie. Introduc parola, dupa catre imi apare mesajul : Eroare de comunicatie! Reincarcare informatii.

Tin sa precizez ca acest bug persiasta de Marti 19.02.2019. restul aplicatiilor, si restul cardurilor pe care le am pot sa le accesez.

Am sunat la Banca fara nici un rezultat.


Raspuns
mybrd-eroare-acces-aplicatie

mybrd-eroare-acces-aplicatie

Stimate domn,

Problema este urmatoarea: aplicatia myBRD nu mai functioneaza pe telefoanele mai vechi, cu versiune de Android sub 5.0, dupa cum ne-a informat banca, dupa ce mai multi clienti au reclamat si ei ca nu se mai pot conecta la aplicatie.

„Aplicatia nu mai este insa accesibila versiunilor foarte vechi de Android (anterioare versiunii 5.0), din cauza faptului ca acestea nu mai suporta ultimele update-uri de securitate, implementate la nivel de industrie pentru a asigura cel mai bun nivel de siguranta a tranzactiilor pentru clientii bancilor.”, spune BRD. (vedeti detalii in acest articol)

Din pacate, BRD nu si-a anuntat clientii despre aceasta problema si nu i-a notificat din timp, astfel incat acestia sa stie ce pot face: fie isi schimba telefonul, fie trec la alta banca.

Sfatul meu este sa faceti o reclamatie la BRD in acest sens.

Sa-mi spuneti va rog daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Vasile Coman
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 + 5 =