Dupa perioada de mentenanta nu mai pot accesa contul de my brd. Nu mai pot scrie parola deoarece nu imi mai afiseaza casuta cu numere. Va rog ca in cel mai scurt timp sa-mi rezolvati problema deoarece am nevoie de acces la aplicatie. Astept raspuns pe email sau pe sms pe numarul de contact.
Raspuns
Stimate domn,
Am luat legatura cu BRD si i-am rugat sa va contacteze pentru rezolvarea problemei.
Reprezentantii bancii mi-au spus ca aplicatia functioneaza normal, nu are erori.
Daca in continuare nu puteti accesa aplicatia, reveniti la mine.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
Nu pot accesa contul deoarece nu-mi afiseaza casuta cu numere
Stimata doamna,
Am luat legatura cu oficialii BRD, dar acestia nu stiu care este problema, sesizata de mai multi clienti ai bancii in aceasta saptamana.
Se pare ca banca a facut schimbari la aplicatia de online banking iar de pe unele telefoane nu se poate introduce parola.
Solutia este sa accesati site-ul http://www.mybrdnet.ro de pe un calculator sau laptop sau sa instalati aplicatia mybrd mobile.
Va tin la curent cu evolutia problemei.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899