Nu mai pot deschide aplicatia myBRD, dupa ce am schimbat telefonul. Ce pot sa fac?

Am schimbat telefonul si nu mai pot intra in mybrd, mi s-a spus la call center ca nu se poate rezolva prin telefon, trebuie sa merg la o unitate. Dar in Iasi au mai ramas doar 3 unitati BRD, la care ultima oara am stat 3 ore pentru actualizarea datelor. Nu se poate rezolva altfel?


Raspuns

Stimate domn,

Din pacate, asa stau lucrurile, dupa cum mi-a confirmat BRD: pentru a obtine noi date de logare in aplicatia myBRD, trebuie sa va prezentati la o unitate a bancii.

De ce este necesar acest lucru, dat fiind ca un client s-a prezentat o data la unitatea BRD, atunci cand a semnat contractul pentru aplicatie?

Cum ramane cui care se afla la distante mari de o unitate BRD, ca in cazul dumneavoastra, dar si in cazul celor aflati in alte tari?

„Unele cazuri se pot rezolva la telefon, altele nu”, raspunde BRD, la intrebarea Reclamatiibanci.ro.

Care cazuri se pot rezolva la telefon si care nu? De ce unele se pot, iar altele nu? am intrebat BRD. Raspunsurile nu au mai venit.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu myBRD, pentru a va ajuta.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 9 =