„Nu merge aplicația you brd. Îmi spune că brd token a expirat, apoi îmi cere sa bag CNP-ul și numărul de telefon ca să primesc un cod. După ce bag codul îmi apare mesajul „Oops something went wrong” și îmi cere sa repet pașii anteriori și același lucru, e într-un loop de erori.”
Raspuns
Stimate domn,
Am solicitat la BRD informatii cu privire la aceasta problema, iar raspunsul bancii este urmatorul:
„Token-ul este setat ca, daca aplicatia nu a fost utilizata 90 zile, sa solicite utilizatorului sa treaca din nou prin procesul de inregistrare, din motive de siguranta. La unii utilizatori a aparut un bug (care a fost corectat intre timp), iar aplicatia a afisat mesajul si a solicitat reinregistrarea.
In cazul acesta, pentru a reinstala YOU, utilizatorul trebuie sa viziteze o unitate BRD. „
Asadar, trebuie sa ajungeti intr-o agentie BRD pentru a reinstala aplicatia YOU.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899