Nu merge aplicatia BRD, mi-a aparut mesajul „tokenul dvs a expirat”. Ce pot sa fac?

you brd problema activare

Astazi, 06.07.2022, in jurul ore 17, am incercat sa fac anumite tranzactii care necesita aprobarea din aplicatia de pe telefon.
In timpul tranzactiei am primit o notificare din partea aplicatiei de forma ” tokenul dvs a expirat” sau ceva asemanator.
Am incercat sa reactivez aplicatia singur, urmand toti pasii de pe site-ul celor de la BRD.
Dupa toate acele etape mi se specifica sa revin in aplicatie pentru a introduce un nr de telefon si tocmai dupa ce introduc nr de telefon mi se inchide aplicatia fara nici o eroare.
Ar exista o alta solutia fara sa ma deplasez la o unitate BRD? La ora asta sunt convins ca nu mai gasesc pe nimeni acoloAstept un raspuns cat mai rapid din partea dvs.


Raspuns

Stimate domn,

Va apare mesajul „tokenul a expirat” pentru ca nu ati utilizat aplicatia in ultimele 90 de zile, astfel ca trebuie reactivata, intr-o unitate BRD.

Iata precizarile BRD:

„Token-ul este setat ca, daca aplicatia nu a fost utilizata 90 zile, sa solicite utilizatorului sa treaca din nou prin procesul de inregistrare, din motive de siguranta. La unii utilizatori a aparut un bug (care a fost corectat intre timp), iar aplicatia a afisat mesajul si a solicitat reinregistrarea.

In cazul acesta, pentru a reinstala YOU, utilizatorul trebuie sa viziteze o unitate BRD. „

BRD

Asadar, trebuie sa ajungeti intr-o agentie BRD pentru a reinstala aplicatia YOU.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Nu merge aplicatia BRD, mi-a aparut mesajul „tokenul dvs a expirat”. Ce pot sa fac?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 × = 12