Raspuns
Stimate domn,
Este posibil ca aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania sa nu functioneze din cauza faptului ca a fost actualizata recent, in 24 noiembrie, cu o noua grafica.
De aceea, sfatul meu este sa actualizati aplicatia, pentru a vedea daca acesta este motivul pentru care nu functioneaza.
Pot fi si alte cauze ale nefunctionarii BT Pay, precum lipsa semnalului la telefon, neactualizarea datelor personale la banca, setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.), o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.
De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.
Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:
Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:
❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);
❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;
❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro