Nu merge aplicatia CEC Bank: „Runteime Error” la apelarea paginii. Ce se intampla? Sunt sanse de reparare? 13.10.2022
Raspuns
Stimate domn,
Aplicatia de mobile/internet banking a CEC Bank are probleme de functionare, incepand de vineri, conform unui anunt al bancii, pe Facebook:
„Momentan, serviciul de Mobile Banking este indisponibil. Lucrăm la remedierea situației. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.”
CEC Bank a anuntat ulterior, in ca aplicatia de internet/mobile banking functioneaza din nou:
„Problemele s-au remediat. Serviciul funcționează normal de la ora 19:00.”
Insa nici sambata, la ora 12, serviciul de internet banking al CEC Bank nu era functional. (vezi foto, de pe site-ul CEC.ro)
Va rog sa reveniti la mine daca se mentin problemele cu aplicatia CEC Bank.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Vreau să-mi schimb telefonul,dar rămâne același NT.. cum pot reinstala aplicația cec bank pe noul telefon?
Descarcati aplicatia CEC Bank si o reactivati, la meniul „Solicită un nou cod de activare”, urmand pasii de mai jos descrisi de banca:
„Dacă ai schimbat dispozitivul, ai uitat sau ai introdus greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, acces-ul la aplicația de Mobile Banking se va bloca. Găsești mai jos instrucțiuni pentru a reactiva accesul, direct din aplicație, fără drumuri la bancă. Funcționează atât pentru Persoane Fizice, cât și Juridice.
Poți reseta online PIN-ul aplicației Mobile Banking dacă ai un card bancar activ și ai în continuare acces la numărul de telefon asociat contului tău CEC Bank
Dacă nu ai card, resetarea nu se poate face online și este necesar să te prezinți într-o sucursală.
Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon și ai Mobile Banking activat, poți actualiza online numărul astfel încât să poți primi prin SMS codurile de activare.
Pași reactivare aplicație
Pas 1: Apeși butonul ”Solicită un nou cod de activare”
Pas 2: Selectezi tipul de client (persoana fizica/juridica) si apoi introduci datele de identificare solicitate (o parte din numărul de card, CNP/CUI, număr de telefon)
Pas 3: Primești SMS-ul cu cele două coduri de activare de 8 cifre
Pas 4: Introduci codurile de activare
Pas 5: Îți setezi datele de acces în Mobile Banking (user/alias și PIN).
Dacă nu îți apare ecranul cu Solicită un nou cod de activare, îți recomandăm să reinstalezi aplicația.”
Bună ziua
Încerc sa conectez aplicația de la CEC și îmi apare „username or otp error” ce se întâmplă cu aplicația de la internet banking ? de vineri 12.11.2022 nu mai functioneaza la telefon mi se spune sa astept si astept de cateva zile,mai multe ore pe zi, degeaba,la filiala zice ca sa dau telefon la 0040….(sunt in strainatate) ,sau sa vin acolo , la email nu raspunde CEC , la reclamatii nu se raspunde , eu ce sa fac ?
Aplicatia mobila CEC Bank Mobile Banking a avut probleme de functionare in ultima perioada, dupa o serie de actualizari, conform informatiilor publicate de banca, pe Facebook.
Aplicatia CEC Bank Mobile Banking a fost actualizata in 31 octombrie in Google Play, si 2 noiembrie, in App Store, ultima versiune fiind 3.4.0, cand au fost rezolvate probleme minore de functionare si a fost adaugata o noua functie, prin care se pot inchide conturile in valuta.
Asadar, sfatul meu este sa verificati daca aveti aplicatia actualizata la ultima versiune.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca puteti accesa in prezent aplicatia CEC Bank Mobile Banking.
Aplicația cec bank nu funcționează iar cei care răspund la telefon nu spun nimic și insistă sa reinstalam aplicația. Am instalat aplicația de trei ori dar nu functioneaza. Ultima dată am fost sfătuit sa completez o sesizare dar degeaba…..
Aplicatia mobila CEC Bank Mobile Banking a avut probleme de functionare in ziua de 11 noiembrie 2022, conform informatiilor publicate de banca, pe Facebook.
Banca a anuntat ca problemele au fost remediate in cursul aceleaisi zi, astfel ca aplicatia ar trebui in prezent sa functioneze.
Aplicatia CEC Bank Mobile Banking a fost actualizata in 31 octombrie, ultima versiune fiind 3.4.0, cand au fost rezolvate probleme minore de functionare si a fost adaugata o noua functie, prin care se pot inchide conturile in valuta.
Asadar, sfatul meu este sa verificati daca aveti aplicatia actualizata la ultima versiune.