Buna ziua, nu îmi merge aplicația, You BRD, după ce îmi introduc parola nu mi se incarca contul, nu îmi afișează suma. Parola este corecta și o pot introduce, dar după ce intru in cont pe „Home/Acasa” apare Mesajul de eroare este Ups.. cont favorit
indisponibil. Încearcă din nou. Și dedesubt sub mesajul de eroare apare butonul roșu cu” reîncarcă”. Oricât aș apasă reîncarcă
nu îmi reîncarcă datele. Menționez că în urma cu câteva ore mergea și puteam sa îmi văd suma pe care o am. Ce pot face. Este
necesară ștergerea și reinstalarea aplicației?
Raspuns
Stimata doamna,
Nu este necesara stergerea si reinstalarea aplicatiei YOU BRD, pentru ca exista o problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD, pe care banca BRD o cunoaste si se ocupa de remedierea ei.
„Situatia este cunoscuta si este in analiza, urmand a fi remediata in cele mai scurt timp. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat”, a anuntat BRD.
Sfatul meu este sa incercati mai tarziu, peste cateva ore, sa accesati din nou aplicatia.
Daca problema cu YOU BRD nu se rezolva, reveniti va rog la mine, pentru a va ajuta.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Ati dezactivat cel vechi cel nou nu merge timp pierdut 5 ore si inca nimic
Nu merge aplicatia Youbrd.
Nu merge cu zilele. Nu ma pot conecta. Incarca in gol.
Va rog sa ma ajutati. Este urgent.
Pentru rezolvarea problemei cu aplicatia You, trebuie sa sunati la BRD, la numerele de telefon 021 302.6161 ; 0800 803 803 ; *22622.
O aplicație foarte slabă, nu mă pot înregistra, nu pot să trec de opțiunea să fac poza la CI , butonul nu este activ, am făcut de 4 ori + ștergere app + cache and data și e la fel… deși acolo am buton să aflu motivul pentru care nu am activă opțiunea de a face poza, nu se deschide nici o pagină să mă dumiresc de ce. Păcat.
Va aflati printre multi alti clienti BRD care s-au plans de problemele cu aplicatia YOU BRD, inclusiv cu privire la modul de instalare.
Trebuie sa stiti ca in prezent, conform informatiilor publicate de BRD, instalarea (activarea) aplicatiei se poate face doar intr-o agentie BRD, nu si online.
Iata ce spune BRD:
„Cum îmi instalez YOU?
Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11. Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci.
Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD. „
Asadar, daca doriti sa utilizati aplicatia BRD, va trebui sa mergeti intr-o agentie BRD.
Daca nu sunteti multumit de serviciile BRD, aveti optiunea de a va muta contul la alta banca, o procedura simpla si gratuita, prin completarea unui formular la nou banca unde vreti sa va transferati contul (vezi aici procedura).
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti nevoie de ajutor in relatia cu BRD.
Din ce cauza nu pot sa intru in aplicatie? imi cere sa fac poza la buletin sa fac selfi am facut si nu merge care este problema?
Stimata doamna,
Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.
Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).
Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.
Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:
„Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
1. apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
2. Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
3. Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna ziua
Nu pot sa activez aplicatia YOU BRD, am schimbat telefonul si de doua saptamani ma chinui, am fost si im agentia brd campina, am sunat si la telefon la Bucuresti .Ajung in pasul in care imi cere numarul de telefon si de acolo nu pot sa merg mai departe.am de facut plati si nu pot ,
URGENT va rog sa ma ajutati sa ma sune cineva care poate sa mi rezolve problema si sa ma indrume ce sa fac.Am sunat de 10 ori azi la call center la bBucuresti fara sa rezolv
multumesc
Exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.
Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).
Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.
Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:
„Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
1. apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
2. Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
3. Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna seara! Sunt foarte dezamagita de aceasta aplicatie.. am fost plecata din tara in vacanta si m-am bazat pe aceasta aplicatie sa imi platesc ratele si datoriile din tara si am avut surpriza neplacuta sa constat ca aplicatia mea YOU BRD nu functioneaza 🙁 …Mentionez ca aplicatia mea nu functioneaza de o saptamana
De ce nu va functioneaza aplicatia You BRD? Ce eroare va da?
da roarea curului sintem in iule si merge ca dracu mai mereu nu te poti conecta de ce dracu ati schimbat apicatia veche care mergea cu una care are numai probleme….dar de ce sa nu stricam un lucru bun…banca de cacat
Aplicația YouBRD nu funcționează,când încerc să deschid contul de acasă trebuie sa fac de 2 ori poza la buletin ,prima oara funcționează ,a doua oară …îmi spune că cartea de identitate este expirata ….buletinul meu expira in 2028.Am fost la banca sa o activez ,am reușit dar când vreau sa intru in aplicație se închide automat….
Nefunctionarea aplicatiei You BRD este cauzata, probabil, de o problema tehnica a aplicatiei.
De aceea, sfatul meu este sa luati din nou legatura cu BRD, pentru a rezolva problema cu aplicatia YOU BRD.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema functionarii aplicatiei YOU BRD.
Aplicatia este plina de bug-uri!
O solutie foarte proasta si instabila din partea BRD.
Cum puteti lansa o aplicatie care nu este stabila? Mai ales pentru Mobile Banking!
Dupa un timp cere resetare Token. In incercarea de a reseta: „Oops, something went wrong” -> Credeti ca e comod sa te deplasezi la banca de fiecare data cand aplicatia se strica?
Daca versiunea nu este stabila, nu are ce cauta la consumator!
Bună seara! După factory reset nu mă pot loga în aplicație. Ooops something went wrong. Puteți să-mi oferiți o soluție?
Trebuie sa va reactivati aplicatia, iar acest lucru se poate face doar daca mergeti la o sucursala a BRD.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia YOU intr-o unitate BRD.
Bună ziua, am fost la bancă, am activat aplicația. Însă persistă problema din cauza căreia am resetat telefonul: nu pot să autorizez nicio tranzacție 3d secure prin aplicație. Nici nu apare cererea pentru autorizare cu amprentă, sau pin. Am sunat la bancă unde m-au sfătuit să aleg modalitatea de autorizare prin SMS însă acesta este un proces mult mai complex (introducerea parolei, a numărului de telefon, așteptarea Sms, introducerea codului primit) față de simpla autentificare prin amprentă modalitatea care l-am folosit până acum.
Buna ziua!Am si eu o intrebare.Am resetat telefonul meu,a trebuit sa reinstalez aplicatia.acuma nu mai pot sa intru in cont Problema este ca nici nu am posibilitate sa ma duc la os sucursala ,deoarece sunt in strainatate si nici nu stiu cand ajubg in tara (sunt bolnava de cancer,,inca sub tratament etc) dar in acelasi timp am avea tare nevoie de cont,de platile online.Care are fi rezolvarea…online incerc fiecare minut activarea dar din pacate nu merge…(oups something went wrong…try it later)
Stimata doamna,
Sfatul meu este sa cereti la BRD reactivarea aplicatiei YOU la distanta, prin telefon si online, fata sa mai mergeti la o sucursala BRD, data fiind situatia in care va aflati.
Va rog sa reveniti la mine daca BRD nu va rezolva problema, pentru a va ajuta eu.
Mi-am schimbat telefonul și nu se mai deschide aplicația you brd, scrie… Oups eroare încercați mai târziu. Nu se poate rezolva cumva fără să merg la banca?
In prezent activarea aplicatiei YOU BRD se poate face doar daca va prezentati intr-o sucursala BRD, nu se poate si prin telefon sau online.
Buna ziua am avut aplicatia you brd lá telefon Da so rupt telefonul am cumparat un alt telefon si din asta nu lasa sa intru cand vreau sa fac registrare din nou cere cnp si nr de telefon dupa aia scrie sus oops si am fost registrat in telefonul vechi numa o picat din buzunar rupt vreau sa intreb ca de CE nu lasa din telefonul asta sa intru
Trebuie sa va inregistrati din nou in aplicatie, daca v-ati schimbat telefonul, iar in prezent activarea aplicatiei YOU BRD se poate face doar daca va prezentati intr-o sucursala BRD, nu se poate si prin telefon sau online.
Problemele continua cu aceasta aplicație. Vrei sa faci o plata online, îți apare mesaj ca banca a refuzat tranzacția. Notificările au dispărut, trebuie repornita aplicația după vreo 15 min, ca da eroare. Niciodată nu mai știi dacă s6a efectuat în transfer sau o plata, ca notificare nu mai exista. Este o aplicație complet inutila.
Buna ziua,
Niciunul dintre sfaturile prezentate nu au avut sorti de izbanda !
Nici macar drumul la banca si interventia a 3 angajati care au sters datele din cash, m-au pus sa reinstalez aplicatia etc.
Suntem in prag de sarbatori ! Ganditi-va, va rugam la o solutie mai aplicata care sa rezolve problemele aplicatiei !
Cele bune !