Am aproape 3 saptamani de cand nu pot accesa aplicația George, de fiecare dată imi da eroarea 9022 si sa contactez centrul de informații. Ma aflu in alta tara si deja am cheltuit toti banii de pe telefon încercînd să iau legatura cu centrul de informații. Ce pot sa fac?
Raspuns
Stimate domn,
Am transmit la BCR problema dumneavoastra, iar reprezentantii bancii mi-au spus ca va vor suna, pentru a va ajuta sa accesati aplicatia George.
Daca nu se rezolva problema, trimiteti un e-mail la BCR, la adresa: contact.center@bcr.ro sau sunati la 021.407.42.00.
Va rog sa reveniti la mine sa-mi spuneti daca ati reusit sa accesati din nou aplicatia George.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua! Nu-mi pot acctualiza datele.Dupa ce fac poza imi da eroarea”A aparut o eroare la prelucrarea imaginii ….” Am incercat si cu poza la rezolutie mai mica ,telefoane Pixel 5 si Iphone13
Stimate domn,
Am transmis reclamatia dumneavoastra la BCR, care mi-a dat urmatorul raspuns:
„Procesul de onboarding, cu scanarea documentelor, a avut parte, in ultimele ore, de o serie de actualizari, fara intreruperea functionarii.
Din acest motiv, pot exista cazuri in care OCR-izarea documentelor (preluarea datelor, prin intermediul camerei telefonului mobil) sa nu fi functionat asa cum trebuie. Recomandam reluarea procesului in orice moment.”
Asadar, sfatul meu este sa incercati din nou sa va actualizati datele personale cu aplicatia George BCR, iar daca nu reusiti nici de data aceasta, reveniti va rog la mine.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Nu pot accesa aplicația George,ce e de facut?
Care este problema cu aplicatia George? De ce nu o puteti deschide?
Bună seara! De la ora 21.30 nu pot accesa aplicația George. Ma puteți ajuta? Mulțumesc!