Nu pot accesa contul meu in aplicatia GEORGE (eroare 9022). Ce pot sa fac?

george-bcr-aplicatie

Bună ziua, sunt clientul băncii BCR. Astăzi am încercat să accesez contul meu prin intermediul aplicației George dar nu am
reușit din cauza erorii având numărul 9022. Parola o introduceam corectă dar la a 3-a încercare mi s-a blocat contul. Mă aflu momentan in străinătate și nu am cum sa mă apropii de sucursală. Cum îmi pot activa contul?


Raspuns

Stimate domn,

Pentru rezolvarea problemei privind accesul in aplicatia George a BCR, trebuie sa luati legatura cu banca, la numarul de telefon 0214074200, apelabil din strainatate, prin e-mail contact.center@bcr sau pe Facebook (https://www.facebook.com/BCRRomania).

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Nu pot accesa contul meu in aplicatia GEORGE (eroare 9022). Ce pot sa fac?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 4 = 3