Bună ziua, sunt clientul băncii BCR. Astăzi am încercat să accesez contul meu prin intermediul aplicației George dar nu am
reușit din cauza erorii având numărul 9022. Parola o introduceam corectă dar la a 3-a încercare mi s-a blocat contul. Mă aflu momentan in străinătate și nu am cum sa mă apropii de sucursală. Cum îmi pot activa contul?
Raspuns
Stimate domn,
Pentru rezolvarea problemei privind accesul in aplicatia George a BCR, trebuie sa luati legatura cu banca, la numarul de telefon 0214074200, apelabil din strainatate, prin e-mail contact.center@bcr sau pe Facebook (https://www.facebook.com/BCRRomania).
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia BRD, reveniti la mine, pentru a va ajuta eu.
cu acceasi problema ma -m confruntat si eu cu banca BRD;NU SE AJUTA NIMENI .