„Folosesc BT Pay de ceva timp si recent mi-am schimbat telefonul de atunci nu mai pot activa cardurile mele. De o saptamana sunt pe telefon cu customer service si cu chat online, singurul ajutor ce imi ofera este sa mai incerc. Simt ca imi pierd rabdarea deja…
In curand urmeaza sa platesc facturile lunare si nu pot deoarece nu imi accepta aplicatia cardurile (ba token nealocat, ba terminare proces de digitizare etc.). In schimb mi s-a oferit optiunea sa ma duc la un bancomat sa imi platesc facturile. Atunci de ce mai exista aplicatia?
Va multumesc ca mi-ati acordat timpul sa imi cititi email-ul si as fi recunoscator daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat ce sa fac in situatia de fata.
O zi placuta va doresc.”
Raspuns
Stimate domn,
Problema intampinata cu activarea cardurilor in aplicatia BT Pay, dupa instalarea acesteia pe noul telefon, ar putea avea mai multe cauze, fie legate de tipul telefonului si sistemul de operare (sub versiunea minima), fie de o problema cu cardul dumneavoastra la banca (expirat, blocat sau neactualizat).
In privinta sistemului de operare al telefonului, pentru functionarea aplicatiei BT Pay este necesara o versiune minimă de Android 11, respectiv versiune minimă de iOS (pentru iPhone) 15, telefonul nu au fost rooted sau software-ul oferit de producător nu a fost modificat si nu ai aplicații instalate pe telefon care ar putea pune în pericol funcționalitatea BT Pay.
Iata si alte posibile cauze ale erorii aplicatiei, daca aceasta este actualizata, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania:
„Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:
❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);
❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;
❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).”
Banca Transilvania
Daca telefonul si cardurile la Banca Transilvania sunt in ordine, si totusi nu le puteti activa in aplicatie, incercati sa reporniti telefonul si sa reinstalati aplicatia, apoi sa incercati din nou sa activati cardurile.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu activarea cardurilor in BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Cred ca e o problema cu Android 14 sau ONE UI 6 si 6.1
Am avut aceeasi problema, s’a rezolvat la fel.
Telefonul este Samsung Galaxy S24 Ultra, ultima generatie.
Multumesc pentru raspunsul dumneavoastra, dupa multa documentatie am reusit sa rezolv problema (fara ajutor reprezentantilor BT).
A trebuit doar sa dau un restart telefonului si sa reinstalez aplicatia.
Pe ce tip de telefon ati incercat sa activati cardurile in BT Pay?