Buna ziua! Nu pot deschide aplicatia My BRD, imi spune parola esuata, am incercat toate combinatiile, am schimbat si parola…imi spune parola modificata cu succes, dar cand introduc iarasi parola, tot parola esuata imi apare.
Raspuns
Stimata doamna,
„Incepand cu data de 05.02.2020, metoda de autentificare in MyBRD Net a fost modificata. De acum te vei putea autentifica sau face tranzactii in MyBRD Net doar daca folosesti Mobile Token sau Token fizic”, a anuntat BRD.
Ceea ce inseamna ca nu mai puteti folosi doar parola pentru accesul in aplicatie, ci si codurile furnizate de aplicatia mobile token sau de un token fizic.
Pentru rezolvarea problemei privind deschiderea aplicatiei, sunati la BRD, la tel. +4 021 302 6161 sau trimiteti e-mail la adresa: mybrdcontact@brd.ro
Reveniti va rog la mine daca nu reusiti.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899