Nu pot intra in aplicatia BT Pay. Ce trebuie sa fac?

btpay aplicatie

Bună, nu pot întra în aplicația BT Pay. Parcă se încarcă aplicația încontinuu. Ce să fac ? Mulțumesc


Raspuns

Stimata doamna,

Problema nefunctionarii aplicatiei BT Pay ar putea fi cauzata de faptul ca aceasta are o noua versiune din 2 februarie, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania:

„Nou in BT Pay – de acum poti obtine asigurarea RCA direct din BT Pay, alegi oferta care ti se potriveste si platesti cu cardul dorit.”

Va sfatuiesc, de aceea, sa verificati daca aveti actualizata aplicatia BT Pay cu ultima versiune, din Google PlayHuawei App Gallery sau App Store, in functie de telefonul pe care-l utilizati.

Daca nu reusiti sa intrati in aplicatie nici dupa actualizarea acesteia, atunci ar putea fi alte cauze, precum lipsa semnalului la telefon, neactualizarea datelor personale la banca, setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.), o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon:  0264 308028.

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:

Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).

Procesul de inrolare a cardului in BT Pay:

„Poți descărca BT Pay din Google PlayHuawei App Gallery sau App Store

Aplicația e gratuită și e compatibilă cu telefoane cu sistem de operare Android (versiune minim 7) și iOS (versiune minim 13).

Pentru înregistrarea în BT Pay, trebuie să ne oferi următoarele informații: numărul de telefon, care se validează printr-un cod primit prin SMS, nume utilizator (nickname) și data nașterii. Vei fi identificat în baza noastră pe baza numărului de telefon declarat băncii și a datei de naștere.

În BT Pay poți adăuga carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice. Cum faci asta? 😊

După ce ai fost identificat pe baza informațiilor menționate mai sus, pentru a face procesul mai ușor, trebuie să alegi din lista de carduri disponibile de adăugat în BT Pay. O să poți adăuga carduri emise și/sau reemise la scadență și/sau la cerere, pe numele tău. Va trebui să adaugi manual și codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești.

Pentru a adăuga cardurile BT în BT Pay trebuie să introduci codul CVVpentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești în app.

Dacă nu ai cont deschis la BT și vrei să îți adaugi cardurile tichet de masă, trebuie să introduci manual datele de pe card (număr card, nume și prenume, așa cum apar ele pe card, data expirării și codul CVV – cele 3 cifre de pe verso-ul cardului). Același lucru se aplică și dacă nu vei fi identificat în baza noastră.

Pentru a termina înregistrarea, îți vom trimite pentru fiecare card BT pe care vrei să îl adaugi în app câte un cod SMS – OTP (one-time password) pe numărul de telefon pe care l-ai declarat băncii atunci când ai devenit client BT sau ți-ai actualizat datele.

❗⠀Ține minte: Cardurile BT pe care le ai deja în BT Pay sau pe care urmează să le adaugi, vor fi înrolate automat în 3D Secure și vor permite funcționalitatea de autentificare a plăților online direct din app.”

Banca Transilvania

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × 7 =