„Nu pot intra in smart mobile de pe telefon Huawei. Ce pot sa fac?”
Raspuns
Stimata doamna,
Nu telefonul Huawei este cauza pentru care nu puteti intra in aplicatia Raiffeisen, ci un incident tehnic al bancii, care a afectat functionarea aplicatiilor de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, vineri, 13 mai 2022, in jurul orei 18,20, pe Facebook:
„Dragi clienți,
Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business.
Colegii noștri lucrează la remedierea cât mai rapidă a situației.
Puteți verifica disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”
Clientii bancii s-au plans, pe Facebook, ca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza de 3-4 ore, tocmai intr-o zi de salariu.
„Nu cred ca exista banca in Romania cu mai multe probleme tehnice ca voi. Sunteti un fel de Vodafone al sistemului bancar”, a comentat cineva pe Facebook.
In aceste conditii, trebuie sa asteptati ca aplicatia Raiffeisen Smart Mobile sa fie reparata, pentru a o putea folosi din nou. (verificati in acest articol actualizat cand aplicatia Raiffeisen va redeveni functionala)
Va rog sa reveniti la mine daca aveti din nou probleme cu aplicatia Raffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899