Nu pot accesa contul BRD deoarece nu-mi afiseaza casuta cu numere (parola). Ce pot sa fac?
Raspuns
Stimate domn,
Am luat legatura cu oficialii BRD, dar acestia nu stiu care este problema, sesizata de mai multi clienti ai bancii in aceasta saptamana.
Se pare ca banca a facut schimbari (actualizai/mentenanta) la aplicatia de online banking mybrd, astfel ca de pe unele telefoane nu se poate introduce parola, desi reprezentantii BRD mi-au precizat ca nu exista restrictii cu privire la tipul telefonului de pe care se poate accesta site-ul mybrdnet.ro.
Solutia este sa accesati site-ul www.mybrdnet.ro de pe un calculator sau laptop sau sa instalati aplicatia mybrd mobile, destinata special utilizarii de pe telefoanele mobile.
Va tin la curent cu evolutia problemei.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
Reprezentantii BRD mi-au precizat ca pana la rezolvarea problemei, o solutie este si introducera mai intai a parolei, iar apoi codul de utilizator.
Reveniti la mine daca aveti probleme.
Vasile Coman
0723292899