buna ziua,de o saptamana la Raiffaissen bank nu pot primi valuta in cont din diferite platforme de gen revolut ,la call center nu stiu sa spuna decat ca este in lucru
multumesc
Raspuns
Stimate domn,
Pentru rezolvarea problemei cu incasarea valutei in cont de pe anumite platforme, trebuie sa faceti o reclamatie la banca, in vederea urgentarii procesarii acestor tipuri de tranzactii.
Puteti face reclamatia prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro, sau completati formularul de pe site-ul bancii, la acest link: reclamatii Persoane Fizice.
Vedeti procedura Raiffeisen de solutionare a reclamatiilor in acest articol.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
De 3 saptamani nu pot incasa plata in valuta pe Raiffeisen Bank!
Penibil ce se intampla!
Azi 16 noiembrie inca nu functioneza si raspunsul bancii este acelasi :avem un incident nu stim cand se va rezolva
Am sunat de 4 ori si de fiecare data au spus că e o problemă și că departamentul IT se ocupă dar a trecut mai mult de o săptămână
Am trimis si eu o intrebare la Raiffeisen cu privire la aceasta problema si astept raspunsul, aici.
Nu aveti detalii despre asta domnule?
De atata timp sa nu se rezolve? Incredibil.
Inca nu s-a rezolvat aceasta problema la Raiffeisen. Va anunt cand se rezolva.
De pe ce platforme trebuie sa incasati valuta?
Paypal, revolut