Nu se incarca aplicatia BT Pay. Ce pot sa fac?

bt pay problema

„De cateva zile nu se încarcă aplicatia BT Pay. Nu pot să fac plățile on line. Ce pot sa fac?
Va multumesc!”


Raspuns

Stimata doamna,

Am verificat daca aplicatia BT Pay functioneaza si am constatat ca aceasta merge fara probleme.

De aceea, s-ar putea ca dumneavoastra sa nu puteti incarca aplicatia dintr-un motiv particular, care tine de o problema cu cardul, contul sa aplicatia de la Banca Transilvania, precum neactualizarea datelor personale la banca sau setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.).

Pentru rezolvarea problemei, iata cateva sfaturi oferite de banca:

„Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).”

Banca Transilvania

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 5 = 15