„Oney nu vrea sa-mi inchida creditul, dupa trei saptamani de cand le-am cerut, ca sa pot lua un nou imprumut de la banca. Am aflat ca a patra rata nu a fost luata de pe card, dar nu am fost anuntata, ar fi trebuit sa ma anunte ca sa stiu. ce pot sa fac?”
Raspuns
Stimata doamna,
Oney Bank ar fi trebuit sa va anunte ca nu a incasat a patra rata pentru credit, astfel incat sa nu fiti pusi in situatia neplacuta de a plati penalitati si de a nu fi inchis contul si astfel sa nu puteti face un nou imprumut.
„Ce se întâmplă dacă am întârzieri de plată ?
În cazul în care eșuează debitarea unei rate, se reinițiază o nouă debitare, utilizându-se informațiile aferente cardului bancar de debit sau se utilizează un card bancar alternativ, dacă acesta este înregistrat pe contul tău personal 3x4x Oney.
Dacă sumele restante sunt plătite în mai mult de șapte (7) zile de la data scadenței, Oney va percepe o taxă suplimentară de 30 de lei drept costuri pentru întârzierea plății și recuperarea creanței, în raport cu fiecare rată neplătită”, conform informatiilor publicate pe site-ul oney-bank.ro
In consecinta, trebuie sa faceti o reclamatie la Oney Bank, prin e-mail, la adresa: serviciulclienti.ro@ro.oney.com, in care sa solicitati inchiderea contului, dupa plata ultimei rate.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Oney Bank.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Si eu ma confrunt cu aceasta problema! De doua saptamani ma rog de ei , au program 4 ore pe saptamana la e-mail nu raspunde nimeni! Am platit tot la 0 din 2023 , degeaba! Nu știu ce sa mai fac. Pierd mult la un credit din cauza lor!!!
Daca Oney nu va raspunde la email, atunci faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului, pe site-ul ANPC.ro, la acest link, apoi reveniti cu raspunsul primit.