Respectuos, va aduc la cunostinta urmatoarea problema:
– subsemnatul am incheiat un contract cu banca BRD prin care mi s-a oferit posibilitatea platilor online prin My BRD Net;
– pentru platile catre o alta banca, unde am declarat beneficiarul in drept la Sucursala BRD Str.Brasov, am constatat ca platile nu se efectueaza in timp real deoarece aplicatia dumneavoastra ma atentioneaza ca am depasit ora, in conditiile in care aceeasi aplicatie imi spune ca transferurile bancare se efectueaza in intervalul orar 07 -21,30:
– astazi am luat legatura telefonic cu un angajat al dumneavoastra la telefon prin care m-i s-a adus la cunostinta ca tranzactiile se efectueaza in timp real, numai daca acesta operatiune se efectueaza pana la ora 15.
Ca urmare a acestui fapt v-as ruga sa actualizati si informatiile referitoare la platile online in timp real, ori intre orele 07 – 15 sau 07 – 21,30, sau alt interval orar agreat de banca dumneavoastra, care sa fie comunicat si clientilor BRD!
Raspuns
Platile dintr-un cont al unei banci (BRD in cazul dumneavoastra) in contul altei banci (denumite plati interbancare), spre deosebirile de platile intre doua conturi ale aceleiasi banci (intrabancare) se proceseaza mai greu, de aceea orele limita de procesare sunt diferite: pana in ora 15 in cazul BRD la platile interbancare, fata de 21,30 in cazul platilor intre doua conturi BRD.
Intr-adevar, banca trebuie sa faca mai clar pentru clientii sai aceste diferente intre cele doua tipuri de plati si orele limita de procesare in timp real, de aceea am transmis reprezentantilor BRD reclamatia dumneavoastra, dar pana acum nu am primit un raspuns. Voi va anunta in momentul in care primesc un raspuns.
Va rog sa reveniti daca doriti informatii suplimentare.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua.Am sunat la un nr.de tel.BRD afișat de d-voastra mai sus pentru a anula o trenzactie in curs de desfășurare și am avut surpriza neplăcuta a unui răspuns neașteptat. Nu se poate decât dacă in contract se stipulează așa ceva și dacă in abonament exista o suma plătită pentru asta.Iar asta se face numai dacă ai norocul sa fii in perioada de program a sucursalei băncii la care ai contul.
Acesta a fost raspunsul reprezentanților BRD după un șir de telefoane și transferuri de la un reprezentant la altul
Conform informatiilor furnizate mie de BRD, daca tranzactia este „in curs de procesare”, puteti cere anularea acesteia prin telefon +4 021 302 6161; *22622 sau prin email: mybrdcontact@brd.ro). Nu are legatura cu contractul standard de furnizare servicii, in care nu exista o referire cu privire la revocarea unei plati.
Daca BRD a refuzat sa va anuleze plata, desi aceasta era in curs de procesare, nu procesata, caz in care nu se mai poate revoca, atunci puteti face o reclamatie la BRD.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa BRD.
Buna ziua,
Am efectuat, din greseala, de două ori plata la aceeasi factura de utilități, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati ?
Cu consideratie
Daniel Chitu
Stimate domn,
Reprezentantii BRD mi-au precizat ca daca plata este procesata deja, aceasta nu poate fi anulata. Puteti doar sa luati legatura cu firma de utilitati in vederea returnarii sumei.
Daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii, daca nu este prea tarziu.
Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899