În Arad unde se afla centrul Provident ? Și dacă se poate face un credit direct la centru fara a apela la a veni acasă.
Raspuns
Stimata doamna,
Provident nu funcționează pe modelul băncilor, adică nu are ghișee/sucursale la care poate merge clientul.
Serviciul la domiciliu este opțional, nu este legat de credit, adică puteti alege să platiti ratele la credit prin transfer bancar și, astfel, nu veti avea vizite la domiciliu pentru colectare.
Pentru că Provident nu are sucursale, tot trebuie să va întâlniti cu reprezentantul de vânzări, pentru semnarea contractului.
Pentru a afla mai multe informații specifice, puteti contacta Provident și prin call center (la telefon 021 275 75 75), si puteti da operatorului sugestii.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu imprumutul Provident.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Am contractat un împrumut la data de 19.01 2020 de 7600 pe o durata de 99 de săptămâni. Am achitat constat ratele până la data de 10.11 2020 cns atunci am făcut o plata de 5000 lei. Avans pt ca plecam din localitate. Rest plata asa cum reiese și din desfășurător mai era de 1128,38.Ca nd sa achit diferența am constatat ca de fapt mai am de achitat cu 824,73 de lei mai mult decât apare în desfășurător. As dori sa știu pt ce plătesc suma respectiva!!!! În urma sesizării făcute nu am primit răspuns. De fapt cred ca plata în avans nu reduce din dobânzi. Asa ma face sa înțeleg. Este normal sa achiți în avans și sa nu-ți fie recalculat? Menționez ca am achitat și suma de1128, 38.Va rog aștept o lămurire iar dacă nu cum pot ajunge în instanta pt ca nu mi se pare în regulă! Multumesc
Daca se achita creditul in avans, trebuie sa se recalculeze dobanzile si sa va ramana mai putin de platit, nu mai mult.
Va rog sa-mi trimiteti si mie sesizarea catre Provident, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.