Pot sa-mi instalez aplicatia myBRD Mobile pe noul telefon fara sa merg la banca?

Probleme aplicatie myBRD

Bună dimineața am și eu o întrebare. Vreau sa îmi instalez aplicația My BRD mobile pe noul telefon, și nu pot ajunge la bancă pentru ca să sucursala de la noi sa închis și alta este la 30 km și mai am și bebe mic. Oare ma puteți ajuta dumneavoastră?


Raspuns

Stimata doamna,

Daca v-ati schimbat numarul de telefon mobil, trebuie mai intai sa va actualizati datele personale la BRD.

Puteti sa va actualizati datele personale fara sa mergeti la banca, online, pe site-ul BRD.ro, la acest link.

Dupa ce va actualizati numarul de telefon, putei instala si activa aplicatia myBRD pe noul telefon, cu ajutorul BRD.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va instalati aplicatia myBRD Mobile.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 6 = 10