„Buna seara am luat un credit dela Provident acum 10 ani aproximativ și am achitat primele 3 luni după care eu m-am mutat respectivi nu au mai vrut să vina la noua adresa deși i-am chemat am rămas fără a mai putea plati de atunci figurez la biroul de credit și nu mai pot lua nici un credit va rog din suflet am mare nevoie de ajutorul dumneavoastră deoarece eu m-am îmbolnăvit am dublu hernie de disc cu inele deplasate și am nevoie de mai multe investigați și nu pot lua un credit pentru tratamente investigați etc am mare nevoie de ajutor”
Raspuns
Stimata doamna,
Daca apreciati ca Provident v-a raportat incorect la Biroul de Credit, intrucat agentii nu au venit la noua adresa pentru a incasa rata la credit, atunci puteti sa faceti o reclamatie la Provident, in care sa solicitati stergerea din Biroul de Credit.
Puteti contacta Provident prin e-mail, la adresa relatiicuclientii@provident.ro sau la numarul de telefon 031 227 7596.
Bancile si IFN-urile trebuie sa-si notifice clientii cu cel putin 15 zile inainte de raportarea restantelor la Biroul de Credit si sa le explice care sunt consecintele, adica probleme in obtinerea unui nou imprumut.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Provident, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro