Raiffeisen mi-a blocat abuziv contul. Ce pot sa fac?

reclamatie raiffeisen

buna ziua, banca raiffeisen mi-a blocat abuziv un cont. contul e vechi, nu am card la el, nu am aplicatie, locuiesc permanent in UK, acum au intrat niste bani in el dupa mult timp, sora mea are procura sa scoata/transfere/inchida contul insa banca l-a blocat (activitate suspicioasa). singura persoana cu acces dintr-o sucursala este sora mea, folosind procura. vreau sa scot banii si sa inchid contul. nici macar eu nu am acces la cont ca nu am aplicatie si nu am numar de romania. va rog sa ma ajutati. multumesc


Raspuns

Stimate domn,

Raiffeisen ar fi trebuit sa va informeze in mod adecvat cu privire la blocarea contului pentru activitatea suspicioasa si sa va explice motivele pentru care a luat aceasta decizie.

De asemenea, Raiffeisen ar fi trebuit sa va expice cand si in ce conditii se deblocheaza contul.

De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen, in care sa solicitati deblocarea contului.

Puteti face reclamatia la Raiffeisen astfel:

– prin Call Center, la numarul de telefon *2000, de luni pana vineri, 8-22, si sambata, 9:00 – 17:30.

– prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro

– prin completarea formularului de pe site, la acest link:  https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/opinia-ta-conteaza

– prin intermediul serviciului de internet banking – Raiffeisen Online.

In acelasi timp, va sfatuiesc sa va adresati si la Centrul pentru Solutionarea Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), la telefon 0219414 sau pe site-ul csalb.ro, in vederea solutionarii amiabile a acestei probleme cu Raiffeisen.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce raspuns ati primit la reclamatia trimisa la Raiffeisen.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Bancherul.ro; Reclamatiibanci.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Raiffeisen mi-a blocat abuziv contul. Ce pot sa fac?

  1. bo

    Buna ziua, domnule Coman. Deja am făcut două reclamații către banca și aștept raspuns. Va mulțumesc și o să vă anunț despre evoluția disputei.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 × = 20