Sunt persoana fizica. Am cont la Raiffeisen. Nu am reusit sa platesc
factura catre o persoana juridica romana din aplicatia online a
Raiffeisen pentru ca nu functioneaza corect Smart Token (am primit
mesaj ca plata a fost autorizata si efectuata, dar nu este asa, nu au
plecat banii din cont). Am facut solicitare si apoi reclamatie (pentru
ca desi nu au vazut suma de 520 lei, desi le-am trimis captura de
ecran din Smart Token), au gasit o alta plata din contul meu de 300
lei, plata pe care nu am facut-o si nici nu imi apare ca fiind facuta
din contul meu. In final am platit factura prin varsamant in contul
furnizorului deschis la BCR. Am platit 20 lei comision (pentru 520 lei
varsati). Raiffeisen spune ca nu imi ramburseaza suma de 20 lei, desi
am ajuns sa o platesc doar din culpa lor. Cui ma pot adresa pentru
a-mi recupera cei 20 lei pierduti? Multumesc!
Raspuns
Stimate domn,
Am luat legatura cu Raiffeisen Bank, in vederea rezolvarii problemei dumneavoastra, iar raspunsul bancii este urmatorul:
„Clientul poate contacta banca si cu siguranta va primi un raspuns despre problema lui.
Clientii persoane fizice pot contacta banca direct in agentiile noastre , call center-ul bancii: *2000, 004 021 306 3002 sau email: centrala@raiffeisen.ro.”
Raiffeisen Bank
Sfatul meu este sa trimiteti o reclamatie la Raiffeisen, prin e-mail, in care sa solicitati rambursarea comisionului, avand in vedere ca nu ati putut efectua plata din aplicatia Raiffeisen, intrucat nu a functionat Smart Token-ul.
Va rog sa revenit la mine cu raspunsul primit de la banca, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
As dori sa trimit niște acte la dumneavoastră de la angajator pt deblocarea contului, cum procedez?
Puteti trimite actele la Raiffeisen Bank prin email, la adresa: centrala@raiffeisen.ro.