Se mai poate anula o plata prin myBRD Net daca am gresit-o?

Am efectuat, din greseala, de doua ori plata la aceeasi factura de utilitati, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati?


Raspuns
mybrd-net-login-parola

mybrd-net-anulare-plata

Stimate domn,

Reprezentantii BRD mi-au precizat ca daca plata este procesata deja, aceasta nu poate fi anulata. Puteti doar sa luati legatura cu firma de utilitati in vederea returnarii sumei.

Daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii, daca nu este prea tarziu.

Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

24 raspunsuri la “Se mai poate anula o plata prin myBRD Net daca am gresit-o?

  1. IOAN

    Bună seara! Am realizat un transfer greșit către un cont BRD. Plata este procesată. Destinatarul a recunoscut că i-au intrat banii, dar refuză returnarea lor. Ce șanse de recuperare am?

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Daca cel care a primit banii refuza sa vi-i restituie, ar putea fi vorba de insusirea pe nedrept a unui bun, fapta prevazuta cu inchisoarea in Codul Penal.

      Iata ce spune Codul Penal:

      „Articolul 243
      Însușirea bunului găsit sau ajuns din eroare la făptuitor

      (1) Fapta de a nu preda în termen de 10 zile un bun găsit autorităților sau celui care l-a pierdut sau de a dispune de acel bun ca de al său se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă.

      (2) Cu aceeași pedeapsă se sancționează și însușirea pe nedrept a unui bun mobil ce aparține altuia, ajuns din eroare sau în mod fortuit în posesia făptuitorului, sau nepredarea acestuia în termen de 10 zile din momentul în care a cunoscut că bunul nu îi aparține.

      (3) Împăcarea înlătură răspunderea penală.”

      In consecinta, daca cel care a primit banii nu vrea sa vi-i restituie, ati putea face o plangere la Politie, pe baza acestor prevederi legale.

      Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca aveti nevoie de ajutorul meu pentru rezolvarea problemei.

      Reply
  2. Ivan Pavel

    Am făcut o tranzacție greșită la apa nova Deva în ziua de 5 12 2022 in loc de 89.95 am trecut 8995.00 tranzacția e in curs de procesare.Va rog sa anulați aceasta din urm

    Reply
  3. Stoica Cristina

    Bună ziua! Am efectuat o plată din contul Brd și am greșit suna, banii mi i-au luat din cont dar îmi scrie sumă blocată.. Ce as putea face pentru a anula tranzacția? Mulțumesc

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Puteti anula tranzactia, daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare” sau blocata.

      Plata nu se mai poate anula daca a fost deja procesata.

      Pentru anularea platii, trebuie sa sunati la BRD (Telefon +4 021 302 6161;*22622) sau sa trimiteti email la mybrdcontact@brd.ro), cu solicitarea de anulare a platii, daca nu este prea tarziu.

      Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu plata BRD.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  4. Puscasu

    Buna ziua.Am transferat o sumă de bani prin You BRD ,din Romania în Spania.Banii nu au intrat in cont nici după o săptămână.Mentionez că nu am greșit datele contului respectiv.Multumesc

    Reply
      1. Simona

        Buna ziua, am patit acelasi lucru, am transferat o sumă de bani prin You BRD ,din Romania în Spania. a fost transferenta tip standard. A trecut o saptamana jumate si inca bani nu au intrat in cont , toate datele sunt corecte. cineva ma poate ajuta? Multumesc.

        Reply
        1. Vasile Coman Post author

          Daca toate datele transferului au fost corecte iar banii nu au ajuns in contul din Spania, inseamna ca a aparut o problema pe circuitul interbancar al transferului, fie la o banca intermediara, fie la procesatorul de plati, fie la BRD.

          Solutia pentru rezolvarea problemei este sa faceti o reclamatie la BRD.

          Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema transferului.

          Reply
  5. Kinga

    Buna,

    Se mai poate revoca/ rechema banii in urma uni transfer online pe IBAN gresit dupa ce transferul a fost procesat? Transferul facut prin BRD YOU.

    Reply
  6. Stoian

    Buna ziua, doresc sa retrag o suma pe care am transferat-o (200 lei) intr-un cont gresit. Mentionez ca suma este blocata, nu procesata.

    Reply
  7. Nicoleta Popescu

    Buna seara! Va rog sa ma ajutati cu anularea platii in valoare de 114,20 lei catre RCS & RDS din data de 8.12.2018 al carei status este in procesare.
    Din greseala s a introdus gresit codul de client.
    Multumesc!
    Nicoleta Popescu

    Reply
    1. admin Post author

      Pentru anularea platii, trebuie sa luati legatura cu banca, la Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro).

      Reveniti la mine daca nu reusiti.
      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
      1. Roxana

        Buna ziua!
        Nu este corect.
        Am facut un transfer bancar prin intermediul aplicatiei si desi este in status asteapta procesarea, cei de la banca au zis ca nu se anuleaza decat automat dupa 24 h si doar daca nu ai bani in cont.
        Este stupid.
        Multumesc

        Reply
        1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

          Sfatul meu e sa transmiteti un e-mail la BRD (mybrdcontact@brd.ro), in care se cereti anularea transferului, daca acesta nu a fost procesat, ci este in curs de procesare. Oficialii BRD spun ca daca o plata este in curs de procesare, aceasta se poate anula.

          Reply
  8. Anghel Panaite

    Am efectuat, din greseala, de două ori plata la aceeasi factura de utilități, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati?

    Reply
    1. admin Post author

      Daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii.

      Reply
      1. Radulescu Eugen

        Buna ziua.am făcut o tranzacție prin MyBRD și am sunat la banca înainte că plata sa fie procesata sa fie anulată tranzacția respectiva observând că suma este prea mare.dupa ce am vorbit cu doamna de la bancă și am insistat că vreau că tranzacția respectiva sa fie anulată,la doua zile banca a procesat tranzacția respectiva,cu toate că le-am trimes și email.ce as putea sa fac?va mulțumesc.

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 9 = 54