„Buna ziua,
Am o situatie cu TBI Bank, am refinantat pe data de 26 linia de credit, doar in data de 4 Aprilie au alocat banii in cont. Acum ma tot amana fara sa imi dea un raspuns, imi spun ca cererea e in procesare de cateva zile, nu mi-au restituit nici suma alocata in plus iar eu am nevoie sa duc dovada inchiderii la banca refinantatoare.
Multumesc”
Raspuns
Stimata doamna,
Inchiderea liniei de credit de catre TBI Bank, in vederea refinantarii la alta banca, ar trebui procesata intr-un termen scurt, de 2-3 zile, astfel ca nu se justifica intarzierea cu care banca amana solutionarea cererii dumneavoastra.
Ceea ce trebuie sa faceti este sa trimiteti o reclamatie la TBI Bank, prin e-mail, la adresa ccc@tbicallcenter.ro, in care sa solicitati urgentarea solutionarii cererii privind inchiderea creditului, pentru a putea obtine refinantarea.
Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatie primit de la TBI Bank, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Buna ziua,
Am primit azi confirmarea de inchidere.
Multumesc frumos.