Telefon de la Vodafone? Mare greseala! Ce am patit eu…

vodafone-reclamatie

Vodafone-reclamatie


Am crezut ca fac o afacere daca-mi iau un telefon de la Vodafone pe abonament, fiind clientul lor de peste 20 de ani. Mare greseala am facut! Va povestesc si voua ce am patit, ca sa nu cadeti in aceeasi capcana.

In primul rand, am descoperit ca pretul telefonului este mult mai mare decat daca l-as fi luat la liber, dupa ce am adunat cat am platit pe el la inceput si cat am dat in plus la abonament in fiecare luna.

Ca sa nu mai vorbesc de banii in plus, sute de lei, ca suprataxa pentru depasirea traficului de net! Cu banii astia adunati in fiecare luna mi-as fi putut cumpara inca un telefon cel putin.

Iar atumci cand am descoperit cum ma fura Vodafone si am vrut sa-mi portez numarul in alta retea, au aparut cele mai mari probleme cu Vodafone.

Mai intai, mi-au spus ca daca vreau sa plec trebuie sa platesc o taxa de reziliere a contractului inainte de termen. Taxa care nu era deloc mica, de peste 500 de lei.

Ulterior am aflat ca era o taxa ilegala si ca Vodafone a fost amendata pentru asta de Protectia Consumatorilor (ANPC) si condamnata de o instanta de judecata.

Apoi a venit si cosmarul. Cand credeam ca scap de Vodafone, am descoperit ca telefonul nu merge cu alta cartela. Era blocat in reteaua Vodafone. Nu le-a ajuns ca mi-au cerut sa le platesc despagubiri pentru abonament, nu m-au lasat nici sa folosesc telefonul!

Am aflat apoi ca alte firme de telefonie nu practica marsavia asta, de a bloca telefoanele in propria retea.

Fireste ca Vodafone mi-a cerut alti bani, peste 300 de lei, ca sa-mi deblocheze telefonul.

I-am platit, mi-au dat un cod de deblocare, dar care nu a functionat. Asa ca m-am intors la un magazin Vodafone sa rezolv problema.

Cei de la Vodafone mi-au spus ca nu e vina lor, problema e noua cartela, de la cealalta firma de telefonie.

I-am crezut, m-am dus la noua firma de telefonie si am schimbat cartela, desi angajatii acesteia m-au asigurat ca era buna iar problema era cu telefonul Samsung de la Vodafone.

Au avut dreptate. Cand m-am intors la Vodafone si le-am dat lor sa-mi deblocheze telefonul cu noua cartela schimbata, s-a dovedit ca problema era cu telefonul, nu cu cartela.

Asa ca mi-au spus ca telefonul trebuie trimis in service! Poftim?!

Si cat dureaza? O saptamana!! Poate si mai mult!!! Si eu ce fac? Imi dati un telefon sa-l folosesc pana atunci? N-avem!

Astea sunt serviciile Vodafone.

De aceea sfatul meu e sa nu va faceti vreodata abonament sau sa va luati telefon de la Vodafone.

I-am reclamat si la ANPC, o sa va spun ce raspuns am primit.