„Buna ziua! Problema mea este urmatoarea. In urma cu o saptamana, am facut un transfer din contul meu Revolut catre un cont BT despre care nu am stiut ca este inchis. Banii nu s au mai intors.
Banca BT nu vrea sa imi dea nici un fel de relatii deoarece eu nu sunt clientul lor si spune ca Revolutul trebuie sa rezolve, Revolutul spune ca BT trebuie sa mi returneze banii si sa iau legatura cu ei.
Nelamurirea mea este, daca contul este inchis, de ce nu imi returneaza banii, unde sunt acei bani si de ce nu vrea sa ma ajute nimeni. Nu stiu unde sa mai apelez, daca Anpc se ocupa cu asa ceva. Nu inteleg unde sunt banii mei si de ce nu vor sa mi.i dea…
Multumesc.”
Raspuns
Stimate domn,
Daca transferul din contul Revolut in contul BT (Banca Transilvania) nu s-a facut, dat fiind ca a fost inchis contul BT, atunci Revolut este cea care trebuie sa va returneze banii.
Concret, Revolut a facut transferul catre un cont inchis, asadar care nu mai este pe numele dumneavoastra, caz in care tranzactia trebuie anulata, iar banii trebuie sa vi se returneze.
Daca banii au ajuns intr-un cont BT, dar care nu mai este al dumneavoastra, Revolut este cea care trebuie sa ceara la BT returnarea sumei, pentru a vi se inapoia, dat fiind ca nu mai sunteti client BT.
De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Revolut, in care sa cereti sa vi se dea inapoi banii transferati in contul BT, intrucat acesta este inchis, nemaifiind pe numele dumneavoastra.
Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatie primit de la Revolut, pentru a va ajuta sa rezolvati problema transferului.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro