Buna ziua,
Detin un Token fizic care este nefunctional si de care nu ma mai pot folosi pentru logare la aplicatia George BCR in scopul accesarii conturilor personale si efectuarii diferitelor operatiuni specifice aplicabile.
In scopul logarii la George BCR am descarcat pe telefonul mobil aplicatiile George si eToken BCR. Pentru activarea aplicatiei eToken am urmat pasii procedurii recomandate, utilizand user-ul obisnuit de acces in George, seria si numarul cardului de identitate. Tentativele repetate de activare ale aplicatiei eToken au ramas fara succes. Dupa intoducerea datelor solicitate am primit urmatorul mesaj de eroare:
111.1476.1.-9203
Mesajele e-mail transmise BCR pe 18.08.2021 si 01.09.2021, in care am expus situatia relatata mai sus, au ramas fara raspuns, in pofida asigurarilor primite din partea BCR. De asemenea, informatiile/indicatiile primite telefonic la numarul
*2227 nu m-au ajutat sa rezolv problema.
Mentionez ca informatiile regasite pe site-ul George BCR pentru activarea aplicatiei eToken pe telefonul mobil sant succinte, induc parerea ca activarea se poate efectua fara deplasarea la sediul vreunei sucursale, cu un minim de date disponibile beneficiarului si fara conditionari privind detinerea, functionarea/ nefunctionarea sau necesitatea predarii prealabile a dispozitivului fizic Token catre BCR.
Cu respect, va rog sa aveti amabilitatea sa imi furnizati clarificari informatii privind posibilitatea rezolvarii situatiei relatate.
Raspuns
Stimata doamna,
Am transmis la reprezentantii BCR problema dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:
„În situația de mai sus, în condițiile în care doamna a avut deja un contract similar, pentru utilizarea serviciului de Internet Banking cu aplicația eToken, nu este suficientă doar descărcarea aplicației din Magazin Play/App Store, fiind necesară prezența clientei într-o unitate BCR, cu o programare în prealabil, în vederea alocării credențialelor necesare și semnării documentației aferente.”
Asadar, va trebui sa mergeti la BCR pentru a putea folosi aplicatia George.
Va rog sa reveniti la mine daca sunt probleme, pentru a va ajuta.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua am deschis un cont online acum 1 an si cateva luni eu find olecata in uk…problema e ca nu am putut activa cardul find plecata. Eu am tot depus bani in cont problema este ca eu nu pot sa ii transfer din acel cont in alt cont sau in contul din UK…as dori un numar de telefon sa sun si sa rezolv aceasta problema..va multumesc
Puteti transfera banii din cont cu aplicatia BRD.
Care e deosebirea dintreToken și eToken?
MULȚUMESC!
Tokenul este un dispozitiv sub forma unei telecomenzi mici, in timp ce eToken este o aplicatie pe telefonul mobil cu care se genereaza codurile pentru aplicatia de mobile banking.
Pingback: Trebuie sa merg la o unitate BCR pentru activarea aplicatiei George? | Vasile Pop-Coman