Unde pot sa reclam banca Reiffeeisen ? Am solicitat sa imi mute banii personali de pe un card pe altul.. Am doua carduri.unul de credit si unul de debit. Am primit salariul in contul celui de credit Banca nu a facut niciodata nici-o atentionare …timp de 4 ani..
Nu as fi aflat ca este o greseala daca nu as fi retras bani si am primit in desfasurator o suma ca dobanda perceputa de banca.. Abia atunci am aflat.. Am cerut să imi mute banii in celalalt cont …sau sa inchida cardul de credit si deci si contul.. Nu Deci ….ce pot sa fac ?
Raspuns
Stimate domn,
Mai intai trebuie sa faceti reclamatia la banca Raiffeisen, iar ulerior, daca nu sunteti satisfacut de solutia gasita de banca, puteti incerca solutionarea amiabila a litigiului la CSALB sau la Protectia Consumatorului (ANPC).
Desi probabil ca nu banca este vinovata pentru incasarea salariului in cardul de credit, ci angajatorul, care probabil ca a confundat contul cardului de debit cu cel al cardului de credit, banca ar fi trebuit sa va atentioneze cu privire la acest aspect.
Cu atat mai mult cu cat, dupa cum spuneti ati platit si dobanda pentru propriii bani de pe card.
In aceste conditii, ati putea cere chiar si o compensatie de la banca, daca apreciati ca ati suferit prejudicii.
Puteti face reclamatia catre Raiffeisen prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro, sau completati formularul de pe site-ul bancii, la acest link: reclamatii Persoane Fizice.
Vedeti procedura Raiffeisen de solutionare a reclamatiilor in acest articol.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
PS ! am uitat sa va arat ce am scris in reclamatie . Sper ca se intelege ce vreau eu:
Am un card de credit la dumneavoastra de multi ani . In acel cont s-au depus bani de la angajator …timp de mai multi ani ! Banca nu m-a atentionat ca nu este corect .Am aflat in data de 01 10 2022 cand am platit o dobanda la retragerea de bani in valoare de 119,40 lei.In urma discutiilor cu o doamna de la Reiffeisen mi-a indicat solutia infiintari unui alt card si mutarea banilor din contul vechi in contul nou infiintat . A trecut o luna si problema nu este rezolvata . Va rog sa rezolvati problema. Nu inteleg ce este asa de greu de facut . Am asteptat suficient timp si am avut suficienta rabdare ! Nu consider ca este corect ce se intampla .Cardul vechi este blocat si nu il pot folosi … iar banii din contul meu nu sunt transferati la noul card . in noul cont , spre ai putea folosi .
Este clar ce doriti.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.
bine! multumesc ! asa o sa fie !
Am facut intocmai cum m-ati invatat . am primit un raspuns de inregistrare a reclamatiei . Acum sa vad ce se va mai intampla . Multumesc mult !