Unicredit nu mi-a răspuns la cererea de migrare de la ROBOR la IRCC! Ce pot sa fac?

UniCredit Bank reclamatie poprire

„Buna ziua. In data de 12 mai 2022, am facut o cerere Bancii UNICREDIT (unde am un credit ipotecar) pentru a migra de la Robor la IRCC. Din pacate,dupa o luna jumatate nu am primit niciun raspuns, dar intre timp ratele cresc exagerat de mult datorita Robor la 3 luni (ultima crestere este de 480 lei!! ). Mentionez ca la intrebari adresate conducatorului sucursalei unde sunt „arondat” raspunsul este unul foarte simplu, dar incredibil in acelasi timp: „nu am primit inca aprobarea de la Bucuresti”.

Puteti sa imi spuneti daca exista un termen in care Banca este obligata sa raspunda unei asemenea cereri si daca exista un astfel de termen, ce as putea sa fac?”


Raspuns

Stimate domn,

UniCredit Bank ar fi trebuit sa va răspundă la solicitarea privind înlocuirea indicelui de dobânda ROBOR cu IRCC, dat fiind situația delicata în care ne aflam, de creștere a dobânzilor și implicit de riscul de neplata a creditului.

Termenul legal de primire a răspunsului este 30 de zile.

Unicredit ar fi trebuit măcar sa va contacteze pentru a discuta cu dumneavoastră despre situația plății creditului și dacă aveți nevoie de soluții pentru evitarea acumulării de restante.

În aceste condiții, data fiind lipsa de preocupare a băncii Unicredit fata de client, va recomand sa luați legătura cu CSALB (Centrul de Soluționare Amiabila a Litigiilor Bancare), pe site-ul www.csalb.ro.

Va rog sa reveniti la mine cu răspunsul primit de la CSALB cu privire la problema de schimbare a ROBOR cu IRCC la creditul Unicredit.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 + = 9