Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce?

„Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce???”


Raspuns

Stimata doamna,

Eroarea aparuta in procesul de adaugare a cardului in aplicatia BT Pay a Bancii Transilvania poate avea mai multe cauze, conform informatiilor publicate de banca:

Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?

Dacă ai urmat procesul de înrolare al cardului întocmai și totuși nu ai reușit, este posibil să te regăsești în una din următoarele situații:

 ❶⠀cardul tău este blocat temporar sau definitiv (poți verifica acest aspect fie în BT24, fie apelând în Call Center la numărul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele în mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este greșit;

 ❹⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).”

De aceea, pentru rezolvarea problemei cu activarea BT Pay, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, la telefon  0264 308 028 sau *8028 .

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu activarea BT Pay.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 + 2 =