Am făcut în urma cu ceva timp un contract de 15 lei pe luna dar am observat ca aceasta aplicație a Vodafone a făcut în asa fel sa te taxeze ,eu am primit un telefon din străinătate și nu am fost prezent ,am apelat 2 minute sa spun ca am venit și am fost taxat după o metoda unica de 3 ori 0.84 euro deci pe lângă cei 15 lei mai sunt și 2,5 euro
am solicitat rezilierea sa pot trece la cartela am încercat My vodafone sa reincarc cartela și sunt scos din rețea, răzbunare și o mare rușine.
Raspuns
Stimate domn,
Nu este normal sa fiti taxati in plus pentru convorbiri in strainatate, fara sa fiti informat despre acest lucru de catre Vodafone.
De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa cereti anularea facturii in care ati fost taxat suplimentar pentru apeluri internationale.
Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link, prin telefon, la numarul *222 intr-un magazin Vodafone.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone, conform procedurii publicate de firma:
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Reveniti va rog la mine, cu raspunsul la reclamatie primit de la Vodafone.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro