„Buna,
Am achizitionat un abonament la vodafomne de Black Friday. In acel moment am avut numar pe Digi, am discutat cu cei de la vodafone si au zis ca este posibila portarea numarului de pe Digi pe Vodafone (pe abonamentul achizitionat). Desi am fost co-titular pe contracutul de la Digi, cei de la Vodafone au zis ca nu este o problema, o sa se faca portarea pe Titularul de la Digi (fratele meu) si pe mine co-titular, dupa care o sa fiu eu trecut ca si titular.
Imi amintesc ca am discutat specific ca nu vreau sa ma trezesc cu 2 abonamente…s-a efectuat portarea de la Digi la Vodafone (pe fratele meu titular) si dupa spusele lor numarul temporar (trimis cand am achizitionat abonamentul pe numele meu) trebuia dezactivat si abonamentul sa treaca pe fostul numar de Digi.
A trecut jumatate de an eu tot primeam facturi pe ambele numere (fost nr digi acum vodafone – titular fratele meu si numarul achizitionat cu abonamentul- titular eu). I-am contactat pe cei de la vodafone de la relatii cu clientii si m-au tot „pasat” de la unul la altul pana am discutat cu un operator care mi-a explicat ca cele 2 numere figureaza pe 2 nume diferite (fratele meu si eu)…de unde am tras simpla concluzie ca operatorul care „mi-a vandut gogosi” ca este posibila toata operatiunea dorita de mine a dorit doar sa mai „ciupeasca” un abonament sa isi atinga target-ul.
Cu alte cuvinte am ascultat de el si mi-am luat-o. Doresc sa le fac o reclamatie pe aceasta tema. Ce ma puteti sfatui?
Multumesc anticipat si o zi placuta !”
Raspuns
Stimate domn,
într-adevăr, aveți toate motivele sa faceți o reclamație la Vodafone, dat fiind ca operatorul cu care ani discutat a făcut altceva decat v-a spus: în loc sa va proteze numărul de la Digi, v-a făcut un număr nou.
De aceea, puteti face o reclamtie la Vodafone, în care sa solicitați anularea numărului nou de telefon pe care vi l-a făcut și eventual primirea unor despăgubiri, dacă apreciați ca ani fost prejudiciat, adică dacă ani plătit mai mult decât ar fi trebuit pentru abonamentul la Vodafone.
Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro