Vodafone mi-a gresit factura si nu vrea sa o modifice. Ce pot sa fac?

vodafone-reclamatie-abonament

Bună ziua…am făcut un contract la Vodafone, a doua zi am făcut sesizare pt a.l anula, deoarece am observat în contract nereguli fata de ce mi sa spus în magazin! Nu au vrut sa rezolve problema în niciun fel, iar acum mi.a venit factura exagerat de mare, am fost sa vad de unde e problema, iar în magazin mi sa spus ca a fost o greșeală la contract și ca nu am ce sa fac, decât sa plătesc ce mi sa trimis…cum as putea sa procedez? Pt ca nu vor sa remedieze problema, dar banii ii vor…


Raspuns

Stimate domn,

Daca Vodafone v-a trimis o factura prea mare si recunoaste ca a fost o greseala la contract, trebuie sa faceti o reclamatie, in care sa le cereti sa va anuleze atat contractul, cat si factura.

Pentru a face o reclamatie la Vodafone, trebuie sa le trimiteti un e-mail la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau in scris, intr-un magazin Vodafone.

Reclamatiile se pot face si prin telefon, la numerele 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) sau printr-o scrisoare postala, la adresa: Bucuresti, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, Globalworth Tower, 020276. (Vedeti aici procedura privind reclamatiile)

Asteptati raspunsul la reclamatie de la Vodafone, dupa care reveniti la mine pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare pentru a rezolva problema, cu ajutorul ANPC, daca raspunsul Vodafone nu va multumeste, adica nu va anuleaza contractul si factura.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

4 raspunsuri la “Vodafone mi-a gresit factura si nu vrea sa o modifice. Ce pot sa fac?

  1. Udrea George Ionuț

    Am și eu o problema asemănătoare abonamentul meu este initial de 500 de lei pe lună având mai multe Nr de telefon dintre care un Nr este fara net nelimitat are doar 25 de GB am înțeles ce înseamnă știu cu ce se mănâncă dar mi-a venit un cost suplimentare pe acel Nr de 700 de lei cea ce mi se pare exorbitantă suma deci refuz sa cred așa ceva nu am pomenit în viața mea așa că mi-a venit o factură de 1250 de lei am sunat mă pasează de la un sediu la altul mă învinovățește că eu sunt de vina ok accept greșeala nimic de zis dar eu refuz sa cred că aș fi în totalitate eu de vina am sunat in ziua in care mi sa facturat era o doamna drăguță care am vb cu ia și mi-a spus că se va rezolva și că mă va suna cineva a doua zi nimeni mă sunase asta fiinpe data de 17 decembrie pe data de 23 am sunat sa văd dacă se poate rezolva pentru că sunt în pragul Crăciunului și să știu cum plătesc factura nimic mi-au spus că eu sunt de vina și că mai am timp până pe 31 sa o achit pe data de 4 am sunat și la ei și am fost și într-un magazin Vodafone reprezentat ceva de genul nu mă pricep același lucru nu mă poate ajuta decât cu o amânare de câteva zile cea ce nu-mi permite nici banii nici timpul pentru că pe data de 10 lună care vine îmi intră bani până atunci va ajunge factura de cred că undeva la 1750 de lei .acum eu vă cer ajutorul cu o informație dacă mă puteți ajuta cum sa procedez pentru că este peste puterile mele aceasta problema .eu vreau sa plătesc dar nu vreau sa fiu dator dar nici nu am cum dintr-o singura factură sa plătesc întruntimp așa scurt atâția bani odată pentru că nu am disponibil atâția bani chiar nu am eu doar bani pentru care am optat abonamentul suma de 500 de lei

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa cereti explicatii cu privire la factura exagerat de mare si susoendarea platii acesteia, pentru ca nu ati fost informat in mod adecvat cu privire la costurile suplimentare pentru net.

      Vodafone ar fi trebuit sa va trimita mesaje de avertizare inainte de a aplica acele costuri suplimentare, pentru a putea sa le evitati.

      Daca nu ati primit alertele de avertizare de la Vodafone, atunci puteti acuza firma de practica incorecta, care se sanctioneaza de legea privind protectia consumatorului.

      Reply
  2. Amiria&co srl.administrator ahmad Mouhamad Ammar 5

    Bună ziua
    Mi a venit o factura cu un surplus de 46 de euro cost suplimentar la factura obisnuita fiind am un abonament cu un nuamar cu minute nelimitate și internet nelimitat. Și mai am alte 4 numere care erau pe cartela reîncărcabile și la sugestia administratorului le am trecut pe abonament dar cu condiția sa nu le da nimic cand expira minutele sau internetul.
    A fost adaugat cost suplimentar la unul din numere pentru internet și am facut reclamație și s-a anulat acest cost și ca sa numai se repeta aceasta problema am prelungit abonamentul cu un cost suplimentar sa aibe internet nelimitat și iarăși apare pe factura un cost suplimentar de acea suma de 46 de euro și din nou am facut reclamație și de data asta nu mi s-a anulat acest cost de același administrator. Fapt pentru care m am adresat d.vs sa ma îndrumați unde sa reclam acest fapt fiind administratorul mi a spus ca doar el poate hotarii acea masura cea ce nu ma multumeste si vreau ori la anpc sau sa anulez contractul cu Vodafone și sa nu am acele penalizari
    Aștept un raspuns

    Mulțumesc cu respect

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Daca pe factura Vodafone va apare in mod repetat cost suplimentar, va trebui sa faceti din nou reclamatie la Vodafone, pentru anularea acelui cost suplimentar.

      Daca Vodafone nu va anuleaza costul suplimentar, puteti face reclamatie la ANPC, pe site-ul anpc.ro, daca aveti contractul cu Vodafone pe persoana fizica, nu pe firma.

      O alta solutie este sa renuntati la contractul cu Vodafone si sa gasiti o oferta mai buna, prin portare la alta firma de telefonie. Luati legatura cu alta firma de telefonie si verificati conditiile in care puteti face portarea de la Vodafone.

      Va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu Vodafone.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 8 = 0