„vodafone
1.măreste ilegal abonamentul de la 40 lei, la 50 , apoi 60 lei???
2.nu trimite factura si listingul convorbirilor
3. lunar trimite un sms că au crescut convorbirile cu 20-30 %???fara dovez??
4. face publicitate și reclamă desi in contract am interzis acestea!!
5. nu ai unde depune o contestatie, sesizare sau reclamatie cu privire la expirarea abonamentușui și cresterea abuzivă a pretului???e un mod de a santaja pt a incheia un nou contract si a cumpăra un nou telefon??
6. primesti zeci de telefoane de imbogatire peste noapte, de produse pe 2 bani, etc?
7. Protectia datelor personale ȘI PROTECTIA CONSUMATORULUI este inexistentă la VODAFONE și AUTTORITATEA PT PROTECTIA DATELOR PERSONALE AR TREBUISĂ SE SESIZEZE ȘI SĂ APLICE LEGEA ȘI CELE MAI MARI AMENZI!!”
Raspuns
Stimate domn,
Iata raspunsurile la problemele dumneavoastra cu Vodafone:
1. Marirea abonamentului trebuie justificata de Vodafone, in caz contrar trebuie sa faceti o reclamatie.
2. Vodafone este obligata prin contract sa trimita factura, iar la cerere si listingul convorbirilor.
3. Majorarea costurilor trebuie motivata, altfel trebuie sa faceti reclamatie.
4. Trebuie sa faceti reclamatie, daca Vodafone va trimite reclame nesolicitate.
5. Reclamatia la Vodafone privind cresterea abuziva a preturilor o puteti face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, pe site-ul Vodafone, prin robotul Tobi, care necesita inregistrare cu date personale, prin telefon, la numarul *222, sau intr-un magazin Vodafone.
6. Pentru a scapa de telefoanele de la persoane necunoscute, cautati pe net numarul dumneavoastra de telefon, pentru a vedea daca nu cumva este postat public pe un site, de unde poate fi luat de oricine. Daca nu-l gasiti, faceti o lista cu institutiile care v-au cerut numarul de telefon si trimiteti-le notificari privind protectia datelor personale, pentru a nu fi folosit decat in scopurile solicitate.
7. Daca apreciati ca Vodafone incalca legea datelor personale, trebuie mai intai sa faceti o reclamatie la Vodafone, iar daca nu primiti raspuns in termen de o luna sau daca nu sunteti multumit de raspuns, puteti face o plangere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), pe site-ul dataprotection.ro, la acest link.
Va rog sa reveniti cu rasunsurile la reclamatiile trimise Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro