Buna ziua!
Mama mea in varta de 87 de ani a avut cablu tv de la compania UPC, dar nu se mai afla sub perioada contractuala de ani buni.
In septembrie 2020 UPC-ul a fost preluat de Vodafone, iar in ianuarie 2021 am cerut rezilierea contractului de televiziune , platind toate facturile la zi….dupa care la citeva zile am primit o instiintare de plata pentru un contract de telefonie .
Dupa mai multe sezisari telefonice la Vdf. .au spus sa ignoram factura ca s-a emis eronat de sistem…ca este o greseala pina cind un operator a spus ca s-a facut un contract telefonic in octombrie 2020 si ca s-a trimis prin Fan Courier, plus un telefon Alcatel cu sim..si ca mama mea l-a semnat in prezenta acestuia.
Mama mea nu a vorbit cu nimeni de la Vodafone, nu a beneficiat niciodata de telefonie sau Televiziune…si nu a primit nici un
contract sau telefon de la Fan Courier… In final Vodafone a spus ca nu poate anula contractul.
Ce pot face mai departe?
Multumesc!
Raspuns
Stimata doamna,
Vodafone nu a procedat corect si cu buna credinta atunci cand v-ati plans de faptul ca mama dumneavoastra nu a semnat niciun contract trimis prin curier.
Vodafone ar fi trebuit sa verifice daca respectivul contract a fost semnat intr-adevar de mama dumneavoastra sau daca nu cumva a fost o inselatorie si a fost semnat de altcineva.
Iar in urma verificarii, Vodafone ar fi trebuit sa va transmita respectivul contract despre care spune ca a fost semnat de mama dumneavoastra, pentru a-l vedea si a verifica semnatura acesteia.
Dovada ca exista o problema cu acel contract este si factura despre care Vodafone spune ca a emis-o gresit, ceea ce nu e deloc normal pentru o firma engleza multinationala atat de mare.
De aceea, va sfatuiesc sa trimiteti la Vodafone o reclamatie, semnata de mama dumneavoastra, in care sa solicite anularea contractului, dat fiind ca respectivul contract nu a fost semnat de dansa.
Pentru a face o reclamatie la Vodafone, trebuie sa le trimiteti un e-mail la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau in scris, intr-un magazin Vodafone.
Reclamatiile se pot face si prin telefon, la numerele 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) sau printr-o scrisoare postala, la adresa: Bucuresti, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, Globalworth Tower, 020276. (Vedeti aici procedura privind reclamatiile)
Asteptati raspunsul la reclamatie de la Vodafone, dupa care reveniti la mine pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare pentru a rezolva problema, cu ajutorul ANPC, daca raspunsul Vodafone nu va multumeste, adica nu va anuleaza contractul.
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899