Buna ziua! You BRD nu mai merte. Am avut aplicatia pe telefon si a mers pana acum cateva saptamani, cand nu m-a mai lasat sa intru. Ma pune sa imi introduc din nou datele, iar apoi imi spune ca este o eroare si sa incerc din nou. Am incercat in fiecare zi timp de vreo 2 saptamani, si tot acelasi mesaj imi apare. Ce pot sa fac? Multumesc!
Raspuns
Stimata doamna,
Aplicatia YOU BRD se poate reactiva, in prezent, doar in unitatile BRD, nu se poate prin telefon sau online.
„Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.
Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:
„Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.
Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti reactivarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Multumesc pentru raspuns! La noi in oras s-a inchis banca BRD, iar cea mai aproiata banca este la 30 km , eu sunt la serviciu de luni pana vineri. Nu pot ajunge la banca, ce as putea sa fac? Va multumesc!
In acest caz, sfatul meu este sa sunati la BRD si sa cereti activarea aplicatiei YOU la distanta, prin telefon si online.
Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema cu YOU BRD.